Este perfect, inchid ochii si savurez minunea din bratele mele.
Acel sentiment de neînlocuit, acel motiv pentru care viata mea merita trăită, acel dulce cuvant care imi umple inima de bucurie si speranta....acela este Aiden.-Hei, se poate ??? mama mea intra camera.
-Da, dar fara galagie, ii spun zambind...ce parere ai?
-Asu este perfect, incepe si plange, nu credeam ca o sa apuc sa traiesc asa sentiment, multumesc draga mea.
-Hai mama, nu plange, ma emotionezi si pe mine, hai sa iesim, am setat camera si e ok.
Parasim camera si ne indreptam spre bucatarie, ma pun pe scaun si privesc afara. Zilele sunt din ce in ce mai frumoase, totul in jurul meu este schimbat, aici am gasit linistea, un nou început.
In urma cu 1 an
-Zyan este ideal, frumoasa, liniste.
Zyan m-a ajutat sa gasesc o casa unde ma pot instala. Era o casa cu etaj, gradina, iar
langa noi era un parc plin de verdeata.
-Super, o sa vorbesc cu Jack sa vina sa te ajute, eu ma descurc fara el, apoi te astept la local, patroano.
-Hai Zyan, inceteaza, nu ma mir cum de esti singur, cine te-ar suporta...
-Uite ca se poate, ca nici imposibil nu este, tu ma suporți.
-Da Zyan, dar nu stii cate scenarii cu disparitia ta am....hahaha.
-Si ce iti lipseste, o lopata?
-Aaaaa....ma ridic si imi maresc ochii, ii prind mana lui Zyan si ma bucur alaturi de el, de moment, de prima miscare, ceva de neinlocuit. Aiden si-a facut simtita prezenta.
..............
-Zyan, Zyan, revino-ti, Zyan.....Jaaack, suna la ambulanta, repede.
Jack era ajutorul meu, de cand am plecat, mi-am cumpărat o casa si Jack ma ajuta cu tot ce am nevoie, de cele mai multe ori este soferul meu.
In perioada sarcinii am evitat sa sofez, asa ca Jack m-a ajutat foarte mult.
Ajunsi la spital, Zyan este dus intr-o sala, iar dupa 30 de minute doctorul vine si ne explica situatia lui de sănătate.
-Doamna Morris, trebuie luam initiativa in legatura cu transplantul, trebuie sa urgentam situatia.
Boala lui Zyan avansa, am aflat adevarul intr-o zi cand m-a vizitat, el tot timpul era plecat.
Relatia nostra era una de prietenie, motiv pentru care nici nu avea rost sa stam impreuna, insa atunci cand venea, locuiam impreuna.
Tratamentul pe care il urma in state, il tinea departe de noi, mereu se scuza ca e vorba de serviciu, insa el urma un tratament.
Mi-a mărturisit despre asta, cand i-am gasit in haine un plic, in care era unul din rezultatele pentru tratamentul pe care il urma.
In ziua respectiva am iesit in oras si am trecut pe la curățătorie, pentru ai lasa costumul, insa acel plic, pe care il avea, mi-a atras atentia.
-Sigur, credeti-ma ca si eu imi doresc asta, insa tot spera ca prin tratament, lucrurile vor fi mai bine.
In 2 zile, il externeaza, ajungem acasa si incercam sa il conving pentru aceasta etapa.
-Zyan vrei sa vorbim putin, ii zambesc bland.
-Da, sigur...
-De ce nu vrei sa faci transplantul ?!
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...