Part 26

448 23 5
                                    

-Szeretlek, Laura!-csókoltam meg.
-Hiányoztál.-tekintetét az enyémbe fúrta.-Meddig maradsz?
-1 hétig biztosan.Viszont azt szeretném, hogy hozzám költözzetek.Így nem hagylak itt.
-És mi lesz Lizával?Meg a szüleimmel?
-Liza jöhet velünk, a szüleidet pedig bármikor szívesen látom.Csak gyere velem, kérlek.
-Rendben, Lionel.Veled megyünk.-akaratlanul is hasára simította a kezét.Háta mögé léptem, átkaroltam kezeimet az övéire helyeztem.Tudtam, hogy remek anyuka lesz.Már most látszik.Remélni tudom csak, hogy fele annyira jó apuka leszek.
-Csodálatos vagy!-pusziltam meg.Teljesen elpirult pont, mint a kapcsolatunk elején.
-Menjünk be.Kezdek fázni.-remegett meg a hangja.
-Ahogy szeretnéd.-megfogta a kezem, majd maga után húzott.Bementünk a nappaliba, ahol leültünk a kanapéra szorosan egymás mellé, ezután ő a vállamra hajtotta a fejét.
-Mit szeretnél csinálni?-kérdezte.
-Tudom mennyire nyálasan fog hangozni, de csak veled akarok most lenni.-csókoltam meg.
-Szeretlek!Nem tudod mennyit sírtam az elmúlt napokba.
-Sajnos sejtem.Csak védeni akartalak.
-Legalább szólhattál volna vagy valami.És talán nem akadok ki ennyire.Bár amilyen hisztis tudok lenni néha.-nevetett.Hiányzott ez a nevetés.
-Tudom.-mosolyodtam el.-Nem nézünk valami filmet?
-Persze.Mit?
-Most dönthetsz te.-néztem rá.-Csak ne a Titanicot kérlek.
-Soha nem tenném be.Életembe nem láttam, és őszintén nem is érdekel.Nagy fiúk jó lesz?
-Tökéletes.-elindította a filmet, utána visszaült úgy ahogy eddig volt.
A film felénél bealudt, de nem volt szívem felébreszteni, így tovább folytattam a film megtekintését.Legtöbbször próbáltam a vicces részeknél visszafogni magam, nehogy felébresszem.Elképesztő édesen aludt.Végül én is elálmosodtam és álomra hunytam a szemeim.

Pár órával később arra keltem, hogy az arcomat fürkészi.
-Jó reggelt Csipkerózsika!-gúnyolt ki.
-Nem is tudom ki aludt be előbb.
-Figyelj, el kell mondanom valamit!-komorodott el.-Marc a testvérem.
-Komolyan?Erről nem is tudtam.Ez neked jó vagy rossz?
-Mindig is akartam egy fiú testvért, aki megvéd mindentől és mindenkitől.Viszont most itt vagy nekem te, és ugyanezt a szerepet te is be tudod tölteni az életembe.Persze szeretnék vele minnél több időt tölteni, de nem tudom.Fura az egész.-pár apró könnycsepp kezdte végigszántani az arcát.Ezt nem hagytam, azonnal letöröltem őket, lágy csókot leheltem ajkaira, majd szoros ölelésbe zártam.-Köszönöm, hogy nem adtad fel és küzdöttél értem.-suttogta.
-Érted bármit.-és ekkor betoppant Stegen.
-Leo!De jó, hogy megjöttél.-kezet fogtunk.
-Én is nagyon örülök neki.
-Most komolyan kell beszélgetnünk.Mint férfi a férfival.Lara, ha megbocsájtod ellopom pár percre az urad.
-Csak nyugodtan.-gyors puszit nyomott az arcomra, és elengedett.

-Na, miről akarsz dumálni?-kérdeztem.
-Laráról.Tudod, fontos nekem.Főleg, mert kiderült, hogy ő is a testvérem.
-Az előbb mondta el.
-Szóval nem szeretném, hogy még egyszer megbántsd.Akár te vagy a világ legjobbja, akár nem, én kiheréllek esküszöm.
-Jó jó, haver, nyugi.Vigyázok rá, ígérem.
-Ajánlom is.-veregette meg a vállam.-Aprópó, gratulálok!Apa leszel, tesó.
-Hatalmas teher.Laura remek édesanya lesz.Fele annyira szeretnék legalább jó apa lenni, mint ő anya.
-Nyugi.Tuti te is csodás apa leszel.Ez nem kérdés.
-Köszönöm.Sokat jelent.
-Menj vissza hozzá.Ahogy ismerem felment zuhanyozni, mert ilyenkor ő már álmos, a pasis beszélgetésünket pedig nem akarta megzavarni.-alighogy kimondta hangos koppanást hallottunk.Mindketten ijedten rohantunk a hang irányába...

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now