Twijfels?

47 6 5
                                    

Salam'ou a3laykoem iedereen!

Ik ben Jihane, 22 jarige & trotse Moslima. Ik heb altijd al willen trouwen. Ik droomde er van wanneer ik 14 jaar was en nu lijkt het erop dat mijn droom wel waar kan worden!!!

Onlangs heb ik contact met een jongen die ik vroeger van school kende. Hij Zag mij eigenlijk nooit staan tot dat ik op Facebook een vriendschap verzoek  van hem kreeg!
Ik kon het niet geloven ik was Zooo blij. Normaal accepteer ik geen jongens maar hij was een ander geval haha. Dus ik voegde hem toe en 5 minuten later ontvangde ik een ''slm'' van hem. Na 3u nadenken of ik hem moet antwoorden of niet besloot ik toch van wel.(zo een kans laat je niet voorbijvliegen!) En zo raakte we eigenlijk verder aan de praat. Het gaat nu al 1maand lang zo. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!

Maar ik wil wel dat we het helel gaan houden En vroeg hem als hij plannen had om met mij te trouwen en niet alleen maar praten. Hij zij ''alles op zijn tijd, maar dat zal zowieso op een dag Incha'allah gebeuren.'' het voelde echt goed wanneer ik met hem sprak. Hij vertelde mij alles en ik alles aan hem.

Nu zijn we 4 maanden verder..
Hij heeft over het onderwerp 'huwelijk' niet 1 woord over gesproken. Ik dacht dan ja, misschien heeft hij het te druk ofz. Dus vroeg ik hem als hij al had nagedacht over trouwen. Hij begon zo afwijkend te antwoorden. zo van ''ja, zal nog wel komen'' of ''heb het nu druk'' enz.
Ik dacht dan ' ik geef hem nog 1 maand ' en antwoordde dan ''ok''

Na dat ik zo droog heb geantwoord heeft hij niet terug geantwoord. Misschien is hij boos omdat ik zo heb geantwoord pff..ik weet het niet misschien koelt hij morgen wel af.
De volgende dag heb ik niks ontvangen!? Normaal stuurt hij altijd '' slm '' of '' alles goed '' maar nee
Dus dan stuurde ik ''slm alles goed''
Hij antwoordde pas 1u later
En we spraken voor de rest gwn normaal. Dan begon ik wel te twijfelen ' wilt hij wel echt met mij trouwen' 'hij heeft me nog niet eens gevraagd' 'of moet ik het nu gewoon stop zetten?'

''Word vervolgd''

Allah ou barakfiekoem voor het lezen van dit verhaal. Jullie mogen zeker en vast jullie mening geven!
Wat denken jullie wat Jihane moet doen?

All trust on AllahWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu