Merve nasıl yani yok artık!Beste senin benimle derdin ne
Seni yanıma almamla kötü ettim ben
Yurduna dön.Merve kusura bakma ben sana böyle davranmak istemezdim ama biliyorsun meraklı biriyim ben.
Beste bende sana kötü davranmak istemiyorum yurduna dön.
Hayır gitmeyeceğim ev için değil senin için gitmeyeceğim okulda da hem tek arkadaşımsın hemde en sevdiğim profösörüm.
Beste sana böyle davranmak istemezdim ama seni evimde istemiyorum müdüre hanımı ararım biraz sonra.
Salonda ölüm sessizliği kimse ne yapacağını bilmiyordu. Jimin sessiz bir şekilde konuşmaya başladı.
Yani sen uzaylısın vay canına hiç beklemezdim. Uzaylıların üç gözü sekiz ayakları falan olmuyormu? Yeşil olmazmı tenleri hadi ten rengini değiştir.
Sekiz ayaklı olacak neyim ben ahtapotmu? Ten rengimde değişmez bu renkteyim. Hem biz zaten tip olarak sizlere benziyoruz, sadece çok daha zeki ve teknolojik alanda gelişmişiz bide sizden daha uzun yaşıyoruz. Eğer dünyada uzun süre yaşarsam ölebilirim ama kendi dünyamda daha 1000 yıl yaşarım.
(Jimin)
Hahaah ablan uzaylı Ceyda ablan uzaylıDiye Ceyda'yı kovalamaya başladı.
Neydi şimdi bu uzaylı denmesinden nefret ediyorum.(Ceyda)
Ben ablamı çok seviyorum. Uzaylı ablam benim bir kere senin uzaylı ablan var mı? YOK(Namjoon)
Neden teninin beyazladığını anladım. Bizim menejerin de anlattığına göre ona çok sert vurmuşsun.Doğru Namjoon çok sert vurdum çünkü amacım öldürmekti.
Ne kadar yapamasam da.(Namjoon)
Dalga mı geçiyorsunDalga geçer gibi bir halim mi vardı o zaman
(Namjoon)
Katil olmayı göze mi almıştınO beni katil yapmayı göze aldığına göre neden olmasın...
(Namjoon)
Beste'yi de göndermeNeden göndermeyeceğim. Yaptıklarının sonucuna katlanmak zorunda. Dünyada böyle değil mi?
(Namjoon)
Ne yaptı sanki kızSırrımı açığa çıkarttı yetmez mi?
Hem eğer çok istiyorsan sende git ben müdüre hanımdan rica ederim aynı odaya koyarlar sizi belki aynı yatağı bile paylaşırsınız.(Beste)
Merve ne diyorsun sen saçma salak konuşmaNe dedim sanki Beste? Sen gideceksin diyince Namjoon'un suratı asıldı bi de o yüzden...
(Beste)
Boş yapma Merve banada birdaha böyle birşey söyleme senin müdüreyi aramana gerek yok ben giderim. Hem zaten artık gitme desende gideceğim, gelmem birdaha merak etme.Oooo çok tırstım.
Ama gerçekten alışmıştım şu birkaç günde ona. Biraz ileri mi gitmiştim.
Sanki biraz ileri olmuştu bu. Soğuk kanlılığım bozulmuştu artık. O hiçbir şeyi takmayan Merve gitmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) Düzenleniyor
Fanfiction1. EN ÖZEL KİTAP (🎈🏯🇰🇷) Dünyada çok zaman geçirdim. En başlarda burayı yok etmek istiyordum. Ama şimdi durumlar çok değişti. Küçük bir kızın ablası oldum. Arkadaş edindim. Ve aşık oldum. Amca burayı yok edemem benim insan olmama yardım et. Onla...