Gözlerimi kapattım ve ayak seslerinin kulaklarımı doldurmasına izin verdim . Omuzumdaki eli hissetmem ile derin bir nefes alıp gözlerimi araladım . Oturduğun sandalyede ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Bunu daha yeni mi fark ediyordum . Offff . Kafamı arka tarafa doğru çevirdim . Bahar ile göz göze geldiğimde onun gözlerini özlediğimi hissettim .
'Hayır o bitti . Artık Buse var .'
İç sesim bunları söylerken gözlerimin hangi duyguyu yansıttığını bilemiyordum . Sonra Bahar'ın konuşmasıyla ortamdaki sessizlik bozuldu .
-Eee naber .
Suratındaki alaycı gülüşü o gün beni terk ettiği günkü gülüşüydü. Aahhh o gün . O gün yağmurlu bi havada deniz kenarına beni çağırdığında ben de sanmıştım ki cafeye falan gideriz . Ama öyle olmadı . Öyle olmuyor . Beni çağırdığı zaman tüm saflığım ile gitmiştim yanına . Deniz kenarında öylece dikilmiş denizi seyrederken aniden bana dönüp .-Artık başka birisi var Yusuf .
İlk darbemi 3 yılımı verdiğim kızın o gün gelmiş bana başka biri var demesiyle almıştım . Meğer ondan sonra öğrenmiştim ki Bahar'ın yeni sevgilisi Ardaymış . 2. Darbemi de en yakın arkadaşımın benim sevgilimle olduğunu öğrendiğim zaman yedim .
-Yusuf !!!
Bahar'ın bağırması ile birlikte irkildim . Sonra fark ettim ki dalıp bunları düşünmüştüm .
-Ne işim var benim burada .
-Yusuf neden tersliyosun .
-Seni tanımıyorum .
-Ha demek öyle olduk .BUNU BİRAZ KISA YAZDIM AMA BUGÜN 2 TANE BÖLÜM ATTIM 😂