5./Druhý den

4.6K 202 3
                                    

Konečně jsme se odtrhli a položili čelo na čelo. Oba jsme měli přivřené oči a urychleně dýchaly... "O tomhle se nikdo nesmí dozvědět." řekl pak blonďák rázně a já kývla. "Nikdy." dodala jsem rozhodně "Co to-" "Já nevím" přerušil mě . "Proč?" koukla jsem na něj. "Nevím." odsekl "Fajn , tak já teda půjdu." odfrkla jsem si , sebrala jsem tašku a urychleně odešla z věže. Byla jsem sama na sebe naštvaná , co jsem si myslela? Líbat se s Malfoyem?!

Vtrhla jsem do pokoje "Stalo se něco sluníčko?"odfrkla si posměšně Parkinsonová , která seděla na své posteli.. očividně včera slyšela mě a Harryho... "Sklapni Pansy." štěkla jsem a hodila tašku na postel. "Copak ti nevyhovuje spolupráce s Dracem?" Dál si ze mě utahovala. "Ne to teda nevyhovuje!" křikla jsem na ní a na tváři se jí objevil zmatený pohled. "Nemám na tebe náladu." řekla jsem pak a odešla do koupelny. Tam jsem si dala ledovou sprchu a převlékla se do pyžama. Když jsem vylezla , všichni ostatní včetně Pansy spali a tak jsem šla taky... Zalehla jsem do postele a přikryla se dekou, přemýšlela jsem o tom , co se dneska stalo a hlavně proč se to stalo... Jenom jsem věděla , že mě v tu chvíli popadl neuvěřitelný chtíč.

Ráno jsem byla tak unavená , protože jsem dohromady naspala asi čtyři hodiny. Oblékla jsem se vyrazila k brnění ,kde jsme mívali každodenní sraz s Harrym "Jaký to včera bylo?" zeptal se zelenooký když jsem dorazila. "No... šlo to." pokrčila jsem nejistě rameny. "Šlo to?" udivil se. "Je to Malfoy ... Znáš ho. Samozřejmě, že nevydržel bez poznámek..." zdělila jsem a povzdechla si."Poslyš... Je ti něco ? Vypadáš -" "Nic mi není Harry!" křikla jsem ale okamžitě se uklidnila "Promiň , já... Jen jsem unavená ... Nemohla jsem večer usnout." "V pohodě... Víš co vždycky pomůže?" usmál se hňedovlásek. "Co?" nadzvedla jsem obočí. "Objetí od nejlepšího kamaráda..." zakřenil se a přitáhl si mě k sobě. V objetí jsem se zasmála "Děkuju." řekla jsem a podívala se mu do očí. " Od čeho mě tady máš..." usmál se. Otočila jsem hlavu a všimla si procházejícího blonďáka , ten se na mě podíval a z jeho pohledu se nedalo vyčíst absolutně nic , musel vidět jak se s Harrym objímáme... Je mi to jedno! Křikla jsem na sebe v hlavě a zase se usmála na Harryho."Jdeme?"zeptala jsem se. " Jasně." Odvětil můj společník a tak jsme se vydali do velké síně.

Po snídani jsem se zase připojila k Harrymu, Ronovi a Hermioně a společně se vydali na hodinu lektvarů. Ta probíhala naprosto normálně , Snape hledal jakoukoliv maličkost aby  mohl Harrymu a celému Nebelvíru strhnout body a svojí nabručenou náladou byl ještě protivnější než kdy jindy. "Seamusi vybouchne ti to!" křikla jsem na chlapce přede mnou , to už však bylo pozdě . Ozvala se hlasitá rána a otočil se Seamus s pěnou po celém obličeji. V ten moment jsem udělala chybu a spustila můj lektvar z dohledu , ozvala se další rána a tentokrát jsem byla od pěny i já. Se Seamusem jsme se na sebe usmáli ale přerušil nás křik profesora "To není možné! Jak někdo může být tak neschopný ! Strhávám Nebelvíru patnáct bodů! Oba ven!" hnědovlasý chlapec se okamžitě zvedl a začal odcházet. "Ale profesore.. já jsem ze Zmijozelu." řekla jsem " Ven říkám!" šťekl Snape "Můj lektvar také vybouchl . Není to fér!" křikla jsem "Říkám ven , nebo dostanete trest!" vrčel už vážně netrpělivě. "Potrestat mě to ano , strhnout body Nebelvíru? Samozřejmě , ale své koleji ne , ne ,ne ... Tomu se říká spravedlnost." zvedla jsem obočí a urychleně vyrazila ze třídy . Dnes jsem byla už tak dost vytočená , ale Snape tomu ještě nasadil korunku. Při zavírání dveří jsem rychlým pohledem přejela celou třídu , Harry se na mě soucitně díval , to samé Ron s Hermionou a Malfoy ? Ten na mě už zase upíral ten kamenný nic neříkající pohled. Zabouchla jsem za sebou a smutně koukla na stejně špinavého chlapce přede mnou "Ber to pozitivně! Alespoň se ulejem." usmál se a vydal se směrem k Nebelvírské věži. Taky jsem se vydala do společenky , jenomže do Zmijozelské. Vešla jsem dovnitř a v koupelně se opláchla ,potom jsem sebou jenom sekla na postel a přemýšlela o všem možném... O tom jaký je Snape idiot... O tom , že mi za to jistě dá T (troll) a i když nechtěně ,se mi v myšlenkách stále zjevoval blonďatý aristokrat a ten jeho nevypočitatelný pohled.

Celý den se mi nechtělo nic dělat a tak jsem si zašla za madam Pompfrejovou  že mi není dobře , což byla i z části pravda . Dala mi jakýsi lektvar a říkala ať celý den odpočívám...

Your loss, babe. [ Draco Malfoy ff ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat