Lian pov:
Lian: Jay, ai vrea să mergem la mine? stau singur și mă gândeam că poate ne cunoaștem mai bine.
Jay: Da, e o idee bună :)I-am mângâiat capul și am plecat împreună la mine. Tot drumul Jay se tot dădea pe lângă mâna mea și vroia să se joace. Ador copilul ăsta, e atât de micuț și drăguț.
Într-un final ajungem la mine. Itrăm în casă și plecăm în sufragerie. Jay se uita la picturile de pe pereți, iar eu în acest timp l-am luat prin surprindere cu o îmbrățișare de la spate. L-am luat în brațe și am început să-l mângâi și să mă joc cu părul lui alb și mătăsos. Îi plâcea să fie alintat și iubit.Jay: De ce ești atât de drăguț cu mine?
spune acesta zâmbindu-mi timid.
Lian: pentru că tu ești drăguț și îmi place să te văd așa
Jay: să știi că nimeni nu mi-a facut asa ceva, toti sunt reci cu mine.
Lian: eu nu voi fi, tu meriți să fii iubit și fericit.
Jay: îți mulțumesc mult că mă suporți, înseamnă mult pentru mine.
Lian: de ce nu te-aș suporta pisoi? ești așa de drăgălaș, nu ți-aș da drumul niciodată.
Jay: Nu mă cunoști atât de bine, vei vedea că pot fi chiar foarte enervant și mă supăr repede.
Lian: o să mă obișnuiesc, oricum ești al meu.Încep să-l mângâi iar el torcea și cerea mai mult. Curând a adormit în brațele mele, eu l-am dus în camera mea și l-am pus cu grijă pe pat. L-am acoperit cu o pătură și am plecat în altă cameră.
- Skip time -
Era dimineața, mă ridic din pat și îmi dau seama că e vineri deci nu am școală azi. Îmi aranjez patul și plec spre baie. Merg pe lângă camera unde dormea Jay și intru în ea.
Am rămas mut când am văzut că el nu mai era acolo, dar pe noptieră am găsit un bilet scris de Jay:
• • • • •
Neața Lian, am plecat împreună cu fratele meu la 7 pentru că aveam de rezolvat niște probleme. Nu am vrut să te trezesc așa că m-am gândit să-ți las acest bilet.- Jay
• • • • •Deci e ok... dar totuși mai bine-l sun ca să mă asigur că e bine.
L-am sunt de 5 ori și nu răspunde, ce are? Încep să-mi fac griji și să mă panichez. Am încercat să-l mai sun... atunci a răspuns
- Convorbire telefonică -
Lian: Jay, unde ești? De ce nu-mi răspunzi? ești bine?
Persoana X: Bună ziua, dumneavoastră cine trebuie să fiți?
Lian: Bună.... ăăă... eu s-sunt p-prietenul lui Jay
Pers. X: Dacă sunteți disponibil, ați putea veni la această adresă?
Lian: da... de s-sigurspun eu și imediat ce închid, primesc un mesaj pe adresa la care trebuia să vin. Cine era tipul ăla? Și de ce avea telefonul lui Jay și mi-a zis să vin în acel loc?
Deși aveam multe întrebări în capul meu, m-am decis să mă pornesc. Nu știu de ce, dar aveam impresia că s-a întâmplat ceva rău... foarte rău....
La media e Lian 💛
Hey, cum a fost capitolul ăsta? Sper că nu v-am dezamăgit :)
P.S în următorul capitol se va întâmpla ceva foarte interesant ;)
Bye ❤️
CITEȘTI
My little boy // yaoi.Neko / boyxboy
Lãng mạnAtentie: poveste YAOI (Gay) Daca ești homofob nu-ți recomand această carte.