Her zamanki gibi erkenden kalkıp kahve dükkanına gitmek için acele ediyordum. Her sabah gittiğim o minik dükkanın kahveleri bir harika oluyordu. Özellikle benim gibi bir kahve delisi iseniz kesinlikle muhteşemdi. Orayı daha muhteşem yapan şey ise o'ydu. Her kahve alışımda onu görmek çok daha güzel bir sabah olmasını sağlıyordu. Oraya ulaştığımda kapıdan girer girmez burnuma gelen yeni kavrulmuş kahve kokusu ve saksıda duran lilyumların narin kokuları beni adeta sarhoş ediyordu...
Onu görüyorum bana her sabahki gibi gülümsüyor.
Bana dönüp" Caramel Macchiato " diyorsun ve yine gülüyorsun bu gülüşün gerçekten kalbimi yerinden çıkaracak derece oluyor her defasında...
Eğer Kore'de lise son sınıf iseniz hayat çok zor oluyor cidden.
Onu görebileceğim bir yere oturup test kitaplarımı çıkardım ve masanın üzerine koyuyorum. O sırada abimden telefonuma mesaj geldiğini gordum..Felix; Yine mi erken çıktın bugün takılırız diyordum.
Onunla çok takılamadığım için özür dileyip tekrar test kitabıma döndüm.
Güneşin gözüme çarpmasıyla ne kadar uzun süredir test çözdüğümü fark ettim tekrar ona baktım. Müşteriler ile ilgilenip o gülüşünü sunuyordu. Herkes ona teşekkür ederken bana döndü ve kısa süre sonra işine devam etti.
O sırada ona seslenildiğini duydum... İlk defa adının söyleşinin sesli duymuyordum ancak ilk defa bu kadar garip olmuştum.
- Chan!!!Senin hakkında daha çok şey bilmek istiyorum Chan...
Kalbimi bu kadar çok attırman normal değil çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caramel Macchiato { BANG CHAN }
FanfictionTek isteğim karanlıktan çıkmaktı... Şimdi ise o karanlıkta seninleyim... ೃ࿐ ...