BTS - The Truth Untold
Büyük köşkün penceresinden insanları izleyen bir genç var. Yetiştirdiği çiçeklerin güzelliği ile büyülüyor o insanları. Herkes çiçeklerin güzelliği ve birbirine karışmış kokuları ile mest oluyor, yüzlerine uzun zaman boyunca kondurmadıkları küçük bir gülümseme konduruyorlar. Genç ise onların gülümsemesi ile daha fazla ağlıyor.
-
Taehyung tüm aynaları yakıp bir kenara attığı köşkünden çıkıp kalbinden bir parça bıraktığı çiçeklerin yanına ilerledi. Narin ellerini hafifçe gezdirdi üzerinde. İnsanlar güzel çiçeklerin üzerinde bulunan gencin ellerinin güzelliğine bakakaldılar. Bu masum görüntü, hepsinin kalplerine birer nokta dokundu. Kimilerine diz çöktürdü bu nokta, kimilerini ağlattı.Taehyung tüm çiçeklere teker teker dokunarak en sonunda ona doğru parıldayanın yanına geldi. "İște bu," derin sesi insanların kulağına ulaştı, daha fazla ağladılar. Güzelliğe ağlanır mıydı hiç? Bu insanlar ağlıyordu.
Diğerlerine oranla daha fazla sevdiği çiçeğine dokundu Taehyung. "Jungkook," diye mırıldanıșı insanların kulağından kalplerine ilerledi ve oradaki noktayı daha da derine itti. Onun acısı sesinde gizliydi.
Herkes o çiçeğin yanına geldi, kokusu ile sarhoş oldular. Taehyung ise onlara maskesinin altından gülümsedi ve geri çekilip hızlı adımlarla köşküne ilerledi. Daha fazla olmalıydı o çiçekten, bir tanesi tüm bahçesine yetmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold 'TaeKook'
Fanfic"Bir eksikliği vardı, sevmek ve sevilmek istiyordu." "Yüzüme bakma güzel oğlan, kalbime bak sen benim."