"Hyung? " dedi Jimin mırıldanarak. Başını yasladığı omuzdan kaldırdı. Büyük olan kapalı gözlerini açarak odağını buldu.
"Hmm " diyerek küçüğün devam etmesini bekledi. Parmaklarını onun saçlarında gezdirdi. Sonra gözlerini dudaklarına indirdi. Küçük olan da bunu farketmiş gibi ona minik bir gülümseme bahşetmişti.
"Diyorum ki, bir deftere birbirimiz hakkında bir şeyler yazalım. " dedi Jimin. Hevesle büyüğünün boşta ki elini tuttu.
Yoongi'nin bu fikirden pek hoşlandığı söylenemezdi. Böyle şeyleri gereksiz bulan biriydi.
"Nasıl şeyler yazacağız ki? Jimin gerek var mı buna? " dedi huysuzca. Küçüğünün saçlarından elini çekmişti.
Jimin ise ısrarlı bakışlarıyla başını yana eğdi.
"Hyung, gerçekten yapmak istiyorum bunu. Hem gelecekte açıp okuyacağımız bir anımız olur. Lütfen. " dedi Yoongi'ye biraz daha sokulurken. Onun pes etmiş bakışlarını görünce dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.
"Pekala, aklındaki ne bakalım pirinç keki? " dedi. Jimin de yüzünde gülücükler açarken planını anlatmaya başladı.
"Benim aklımda şu var, birbirimizi sevmemizin beşer sebebini yazalım. İstersen iki defter olur, ya da tek defter. Ona sen karar ver. " dedi Jimin. Açıkçası bunun için mutluydu. Değişik şeyler yapmak onu eğlendiriyordu.
"Tek defter olsun. Sırayla yazarız. Ama önce sen başlamak zorundasın. " dedi Yoongi. Tek şartı buydu çünkü nasıl başlaması gerektiğini bilmiyordu. Küçüğü başıyla onayladı.
"Toplam on sebep olacak yani. Ama bak hyung, lütfen ciddiye al. Tamam mı?" dedi kedi bakışlarıyla. Sevgilisinden onay aldığında tekrar huzur bulduğu omuza başını koydu. Derin bir nefesi içine çekip minik bir kıkırtı bıraktı. Yoongi'de yanındakine daha fazla yanaşıp parmaklarını diğerininin parmaklarından geçirdi. İkisi de huzurluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni sevmemin 5-5 sebebi || yoonmin
Fanfiction-seni seviyorum park jimin -seni seviyorum min yoongi ~~~~~ 14 haziran 2020. 2.50 19 haziran 2020. bxb hikayedir. okumak isteyenler buyursun. kısa bir fic. çok takılmayın, harika değil yani.