Yasmin
"Vypadni!"zakričala som na Josha,ktorý bol len ďalší,ktorý chcel využiť moje peniaze.Prečo som taká naivná?Mimochodom som Yasmin Bell.Žijem v hoteli.V hoteli Palace.Je na Madison Avenue.Vlastnia ho moji rodičia,tí ktorí vlastnia aj Bell Industries.Moji rodičia síce chcú pre mňa 'len to najlepšie'ale keď si mali vybrať medzi prácou a mojím vystúpením v škôlke,samozrejme,vybrali si prácu.Vychovávala ma moja skoro druhá mama Juliet a stále mi pomáha.Mám skoro 20 a chodím na prvák na Parsons.Vyberala som si medzi Tisch a Parsons ale keď som na Parsons objavila program škola módy bolo rozhodnuté.Oblúbený dom je SoHo.Milujem ho.Samozrejme milujem 5th Avenue,veď,kto nie.
Upokojila som sa.Je len október takže ešte som sa v škole ešte poriadne nezoznámila.Sadla som si na postel a premýšlala som nad sebou.Prečo som ešte nenašla niekoho koho by som normálne milovala?
Ráno.Pobalila som si knihy do tašky.
"Ešte táto."zakričala na mňa Juliet a podala mi knihu.
"No a nezabudni že dnes je v hoteli dražba obrazov.Prídu všetci,ktorí niečo znamenajú.Samozrejme,peniaze idú na charitu takže nešetrite."povedala.Bože chce sa mi tam ísť ale načo budem rozdávať peniaze,keď ich tam budú dávať rodičia.Ale ak sa mi tam nejaký obraz bude páčiť nebudem šetriť.
Mathis
Som Mathis Jay a žijem s rodinou na Madison Avenue.Mám 20 a chodím na Columbijsku univerzitu.
"Ahoj."pozdravila ma Grace.Je to moja sestra.Má pätnásť takže sa ešte o ňu bojím.Je to moja malá sestra.
"Nezabudni.Dnes je tá dražba takže prosím ťa už nechoď so mnou.Už som dosť velká na to,aby si mi robil doprovod."hovorila mi.
"To chceš ísť sama?Na mňa stále nejaká pozerá,takže ja s tým nemám problém."zasmial som sa.
"Ty si debil.Jasné že už niekoho mám,inak by som ti to ani nehovorila."
"No tak kto to je?"nadvihol som obočie.
"Hmm...ešte sa rozhodujem."hovorila ale ja som jej neuveril ani slovo.
"Neverím ti ani slovo."
"No dobre!Nemám nikoho ale s tebou tam nepôjdem.Už si nemysli že som malá.Niekoho si tam nájdem."
"Tak to som zvedavý."
"Neveríš mi?A ty si s nikým nechodil od začatku tvojej vysokej!"
"No a?!"
"Dobre!Uzavrime stávku.Kto si nájde prvý partnera.Ak vyhrám už sa mi nebudeš starať o môj milostný život.Ak vyhráš ty,môžeš sa mi stále do mňa starať.Platí?"vybalila na mňa.
"To by som mal zvládnuť.Dobre."odpovedal som jej na otázku.