BİR GENÇ KIZIN SIRDAŞI

8 0 0
                                    

BÖLÜM 1;

Sevgili günlük;

Ben Sunny ,bugün yeni okulumun ilk günü.Yeni bir Lise, inanamıyorum.!

Yatağımda sersem bir şekilde oturuyorum. Düşünüyorum...

Saat 06.00 . Pek de acele etmeme gerek yok. Ders saat 08.00 'da başlıyor. Yatağımdan annemin 'hadi kahvaltıya gel okulun ilk gününde geç kalmak istemezsin değil mi.?'' diye bağırışıyla kalktım. Biraz oyalanmam lazımdı. Çünkü ilk bağırış ''gel sofrayı hazırla'' demekti. Bir kaç dakika odamda oyalandım. Sonra telefonumu alıp mutfağa gittim. Masaya oturmuşlardı bile...

-Günaydın

-Günaydın baba. :)

-Bugün yani okulunun ilk gününde benim götürmemi ister misin.?

-''Gerek yok baba . Yakın zaten kaykayla gidip gelirim .''  dedim. sıcak sütümden bir yudum alıp odama kıyafet seçmeye gittim.

Yarım saat oldu fakat ne giyeceğimi hala seçemedim.!!

-Bu değil çok klasik, bu  çok süslü , bu da okul için pek uygun değil!! (vb.)

Neyse sonunda ne giyeceğimi bulmuştum.Klasik bir baskılı t-short altına şort ve bir de ceket.

Evet evet bunlar olabilirdi. Kıyafetlerimi seçip giydikten sonra saçımı ve makyajımı yaptım. 

Ben çıkıyorum dedim. Fakat anlaşılan o ki beni babam götürecekti çünkü kaykayımın tekerleği çıkmış -_-

Babamın arabasına bindik. Yola çıktık. Yol boyunca ikimizden de ses çıkmadı. Sonunda yeni okuluma vardık. babama belirtmesem de gerçekten çok güzel bir okuldu.

Babama ''hoşçakal'' diyip okulun bahçesine girdim. Orada her türlü insan vardı. Sınıfa girdim . Sınıftaki sıraların hepsi iki kişilikti. Boş olan bir sıra vardı. O da yanı doluydu. Hemen oturdum. Yanımda tatlı mı tatlı bir kız vardı.

-Selam . Bu okulda yenisin sanırım . Adım Victoria.

''Sunny'' dedim ve hafif bir şekilde gülümsedim.

Öğretmen gelmişti. Yaşlı bir bayan. Kulakları duymuyordu anlamıyorum ki neden böylelerini öğretmen olarak içeri alırlardı ki.!

Öğretmen içeri girer girmez çoğu kişi fısıldamaya ve gülmeye başladı. İlk başta neden böyle yaptıklarını anlamamıştım ama sonunda anladım 

Victoria;

-''Bayan Kvam'' dedi. O varken pek ders işlemeyiz . Öylece otururuz.

Yavaşca soluma döndüm. Döndüğümde bir çocuk bana bakıyordu.

Yakışıklı bir çocuktu. Uzun bir süre bakıştık. Sonra hemen önüme döndüm. Tanışma faslı yaşandı. (ben Kvam sen kimsin bla bla öyle şeylerden hiç de hoşlanmam)

Tanışmadan sonra tenefüs'e çıktık. Ben Victoria ile dolaşıyordum. Birden yanımıza o yakışıklı çocuk geldi.

Selam Victoria . Beni arkadaşın ile tanıştırmayacak mısın.?

--Ah tabi unutmuşum. Bu Sunny. Okulda yeni. Bende okulu gezdiriyordum.

-Memnun oldum Sunny . Ben de Kevan.

-Memnun oldum Kevan.!

-Bugün öğleden sonra deniz kenarına gidicez gelmek ister misiniz .?

-''olabilir '' dedik ve haberleşebilmek için telefon numaralarımızı aldık.

Okul vakti bitmişti eve gidiyorduk. Bu sefer babam gelmedi. Kevan ;

''istersen seni arabamla bırakabilirim '' demişti.

Fakat ben nazik bir biçimde redd ederek teklifi geri çevirmiştim

-Tanrım.! sanırım yürümek zorundayım.

Sonra bir kaykay dükkanı gördüm. Hemen içeri girdim.  Harçlığımın yettiği kadarıyla bir kaykay aldım. Gayet güzeldi. :)

Eve sürerek gidiyordum. Öğleden sonra sözleştiğimiz gibi deniz kenarına gittik. Yeni arkadaşlar edindim. Güldük ve eğlendik. Yani çok güzel bir gündü. Akşam eve geldim.

Akşam babam;

-Hazırlan yeni işimi kutlamaya müdürlerimizle yemeğe gidicez.

-'Gelmesem olmaz mı.?' demiştim Çünkü arkadaşlarla anlaşmıştık saat 19.00 'da grup sohbeti yapacaktık.

-Olmaz dedi babam sert bir tavırla. Haydi git giyin.

Gidip giyindim. Çıktık. Lüks bir lokantaya girdik. Babamın müdürü daha gelmemişti tabii bir de ailesi.

''işte geldiler '' dedi babam.

Arkamı döndüm ve ne göreyim.!!

Kevan babamın müdürünün oğluymuş. Çok sevinmiştim. Konuşma iptal değil :D

BUGÜN ÇOK EĞLENDİK. BAKALIM YARIN BAŞIMA NELER GELECEK.? :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GENÇ KIZIN SIRDAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin