n o u a

671 31 13
                                    

Bella pov
Am ajuns de 2bore la castel si tot ce am facut a fost sa imi despachetez. Aud ciocanituri in usa zic un plictisit "intra" si pe usa intra regina.
Regina-In seara asta un bal in castel si as vrea sa vi si tu si am auzit ca nu iti plac rochiile dar va trebui sa porti!
Eu-Hai ca vin oricum nu sm ce face!
Regina fericit-Bine!
Si iese din camera.
Ma duc si ma inbrac in rochia asta

Dupa ce ma inbrac ma duc jos cand cobor scarile toti se uita la mine cand ajung jos unu zice??-Majestate ne ati adus o gustare!Eu-Iti dau eu o dustare dintisor de nu o poti inghiti!Regele-Dca va atingeti de ea sunteti morti de tot! Clar?Toti-Da ma...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce ma inbrac ma duc jos cand cobor scarile toti se uita la mine cand ajung jos unu zice
??-Majestate ne ati adus o gustare!
Eu-Iti dau eu o dustare dintisor de nu o poti inghiti!
Regele-Dca va atingeti de ea sunteti morti de tot! Clar?
Toti-Da majestate!
Si asa a inceput sa cante orchestra. Eu ma duc la rege
Eu-Toti de aici sunt vampiri?
Regele-Da mai putin tu!
Eu-Se explica de ce se holbau asa la mine!
Ma duc si ma plimb prin sala pana mi se face sete ma duc la masa sa beau apa dar ce sa vezi e numai sange! Ma gandesc de unde a facut rost de atata sange.
??-Imi acordeti acest dans?
Ma scoate cineva din ganfuri cand ma uit vad un baiat mai inalt de cat mine cu un cap cu ochii rosi si par negru. Asta a baut prea mult sange daca a ajuns sa aive ochi rosii sa il puna naibi cineva la dieta sa mai manance si cateo salata poate asa i se fac verzi.
Eu-Da, sigur!
Ma luat de mana si am mers pe ring. O mana si a pus.o pe talia mea si cealalta imi ia mana si isi impleteste degetele cu ale mele ma trage mai aproape de el si nu aveti idee cat ma chinui sa nu il lovesc. Dansam pana la jumatea dansului cand de odata se sparg toate ferestrele din sala si pe ele intra niste tipi.
??-O majestate nu e frumos sa nu iti chemi vechii prieteni la un bal!
Regele-Raul cum iti permiti sa mai apari in fata mea dupa ce ca ai............................

                             Suspans stiu sunt diabolica dar daca la acest capitol primesc 11 stelute si 10 comentari o sa postez tot azi urmatorul capitol

Iubire SangeroasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum