14🖤✨

199 17 3
                                    

Jacob
Docela mě to mrzelo,že je Collie s Macem. Collie jsem měl vždycky rád víc,než jsen kamarádku.Ale přeju jim to.

Když jsme všichni čtyři(Já,Tinus,Mac a Collie) přišli ke Gunnarsenům,uvítala mě jejich rodiče
,,Ježiši,ty ještě žiješ?Kruci pojď ke mně" přiběhla Anne a objala mě.Já se usmál a objetí ji opětoval.
,,Taky Vás rád znovu vidím" odtáhl jsem se a usmál se. Pak jsme všichni dostali večeři.Mac si sednul co nejblíž ke Collie a pořád ji dával polibky. Jo jo,kdybych na tom místě byl já..

,,Tak my si asi už půjdeme lehnout." Řekl Mac,měl v náruči Collie,která spala jako anděl.Byla tak nádherná když spala.
,,Jj tak dobrou" řekli všichni a dál sledovali kriminálku v televizi.
,,A co ty Jacku,taky už nějaká holka?" Usmál se Tinus ale stále sledoval televizi.
,,Zatím nepřišla ta pravá" odpověděl jsem. Když ten film skončil,to bylo nějak okolo 22:45 všichni šli spát.
Já se převlékl do trička na spaní,nechal si trenky a lehl si do pokoje pro hosty.Nemohl jsem spát.Šel jsem opatrně do Macova pokoje,kde spal s Collie. Měla hlavu opřenou o jeho hruď a spokojeně oddechovala.Pomalu jsem ji pohladil po tváři.Trochu s sebou cukla.
,,Hele co tu děláš?" Rozespale se zeptal Mac.Hned jsem znervózněl.
,,Ehm no já,uhm eh já tady totiž hledal ehm..."
,,Pojď do kuchyně,mám žízeň"řekl Mac,vstal z postele a šel dolů.Já šel hned za ním. Tak...a teď přijde má smrt.
Když jsme došli do kuchyně,Mac si nalil skleničku vody a sedl si ke stolu.
,,Ty ji miluješ viď?"zeptal se Mac a zkoumal skleničku s vodou.
,,ehm no já-"koktal jsem.
,,To je v pořádku,chápu to.Ale ruce od ní pryč,je moje.Rozumíme si?" Teď už se na mě Mac podíval a vražedným pohledem mě skenoval.
,,Jasně brácho,vím jak moc pro tebe ta holka znamená a moc Vám to přeju,nikdy bych se o nic nepokoušel"
Opatrně jsem řekl a sednul si konečně taky ke stolu.
,,Děkuju" usmál se,vypil vodu a šel si lehnout.
Chvíli jsem jen tak seděl,dokud jsem neslyšel kroky,které mířily do kuchyně.Najednou se přede mnou objevila nějaká holka. Byla hezká,ale ne jako Collie.
,, A ty jsi?" Zeptal jsem se a skenoval ji pohledem.
,,To teď není důležitý"falešně se usmála a přišla blíž ke mně.Pomalu si sedla na mě obkročmo a já měl docela problém,abych to vydržel.Pomalu se se svojí pánví otřela o můj rozkrok a já vzdychl.
,,Proč to děláš kurva" zněl jsem trochu víc naštvaně než jsem chtěl ale aspoň ji to odehnalo.

,,Myslím,že bychom si měli promluvit."

Dneska taková nudnější a kratší kapitola❤🙆Další snad vyjde brzo,podle času.Omlouvám se,nějak teď na to není fakt čas😕❤
Snad líbí
Jinak,co myslíte.O čem by si měli promluvit?❤

𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒Kde žijí příběhy. Začni objevovat