Mike és évnyitón találkozik az új osztályával.
-Köszöntök mindenkit az évnyitón. Én leszek az oaztályfőnökötötk Márk Fisher.
- De maga az iskola vezetője nem?°szólalt meg kiváncsian Mike.
- De bizony én vagyok. És amint tudhatjátok az osztály két féle szakból áll. 11 en ápolók, míg a maradék 12 pincér, így lesznek olyan óráitok amin eggyütt lesztek, amely az óráitok felét teszi ki.
Mike megismerkedett Sebhastian nal és Fin nel akik később a legjobb barátok lettek. Majd végignézett osztálytársain, és a terem másik végébe meglátta a lányokat.
- Ki az a lány?° kérdeztekíváncsian barátaitól, akik arra a lányra néztek, akire konkrétan gondolt.
- Asszem Laura Korkonez nek hívják. °válaszolta Sebhastian.
- Gyönyörű név egy gyönyörű lánynak. °gondolta magában Mike.
Másnap tesi órával kezdenek és kidobóst játszottak a szabadban. Mike gondolta, hogy közbe megismerkedik jobban Laurával.
€ Tomas elveszít 2 erekjét amelyért elő is veszi vezetője Rex:
-Hogy micsoda!!° mordult Tomas ra. -Minél hamarabb vissza kell szerezned, amíg más meg nem találja. Vagy ha már megtalálták, vedd el tőlük addig, amíg rá nem jönnek az erejére.
- Értettem. °szólalt meg csendesen, majd elindult.
Sziasztok. Remélem tetszett ez a kis rész. Hamarosan jön a következő.
YOU ARE READING
Shaolinok legendája
ActionA történet Lauráról és Mike ról szól, akikkel eléggé rendkívüli dolog történik.