2.rész A találkozás

1 0 0
                                    


Mike és Laura az erdőben sétálnak (külön- külön) amíg meg nem látják Tomast majd elkezdenek rohhanni addig amíg rá nem találnak az erekjékre és valamennyire tudták is használni.

~A francba, elkéstem. ° mérgelődött Tomas, majd element.

- Nem tudom mi ez, de egyszerűen imádom. ° jelentette ki Laura és Mike. Majd egy sikoly után bejjebb futottak az erdőben amikor meglátták Kiarát (vezetőjüket) harcolni.

- Add fel Kiara. Semmi esélyed nincs ellenem. És ezt......te is tudod. ° jelentette ki ellenszenvesen Krisztián.

- Lehet, hogy nem tudlak legyőzni, de ez nem jelenti azt, hogy feladom a harcot, magamat és a népemet. °komolyodott el Kiara. Kiara vesztésre állt.

- Te meg mit keresel itt?! °csodálkozott Laura és Mike, amint meglátták egy mást kb 100m re.

- Helló. Jól vagy? °kérdezték ilyedten, de Kiara nem volt eszméleténél.

- Ti csak ne avatkozzatok bele. ° mondta mérgesen, majd ledöbbent, amikor meglátta rajtuk az ereklyéket. Majd ösztönösen megtámadták a csodálkozó Krisszt.

- Nem most találkoztunk először. ° szólt Krossz, majd elment.

- Most meg mi történt? ° kérdezte Mike tól csodálkozva.

- Fogalmam sincs. ° mondta zavarodottan Mike.

- És most mi legyen? °kérdezte ilyedten Laura.

-A legjobb az lesz, ha elvisszük hozzám, hadd pihenjen. Most úgy sincs otthon senki. °szólt Mike, majd elvitték a házához Kiarát.


Sziasztok ismét elhoztam egy rövidke rész. Sokat írok csak rövideket. De megpróbálom fokozni egy kicsit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shaolinok legendájaWhere stories live. Discover now