[το προγραμμα τελικα δεν ισχυει γιατι δεν βολευει καθολου οποτε θα μπαινουν καθημερινα απλα χωρις σειρα... επισεις την αλλη βδομαδα η θεοδωρα θα γραφει μονη της γιατι εγω και η αναλιδα θα υπουμε ταξιδι]
Αρπαξα το χερι του Ναθαν και τον τραβηξα να φυγουμε..αλλα δεν ξερω για ποιο λογο δεν μετακινηθηκε αντιθετως με τραβηξε στο μερος του.
Ωστε αυτη ειναι η παρεα σου ε?? Ολος ο υποκοσμος...σε αφησα εδω πριν δυο εβδομαδες και εδωσες τοσο αερα ωστε να σε λεει αυτος ο αλητης πουτανα...Πες μου Εμμα τι αλλο κρυβεις?? Πες μου πως στο καλο ξετρυπωσες αυτα τα αθλια υποκειμενα κια μαλιστα κανεις παρεα μαζι τους??
Ειχα πληγωθει αλλα και παραλληλα νευριασει...Ειχε δικαιο..αυτα τα ατομα δεν ειναι για εμενα...αλλα απο την αλλοι ειναι οι μονοι που με δεχτηκαν και μου φερθηκαν καλα..εμμ με μια εξαιρεση τον Χαρρυ...Αλλα σοβαρα η Μπριτ η Ροκι και η Μπλεικ ειναι τοσο καλα κοριτσια...ανοιξαν την παρεα τους σε εμενα και εγινα δεκτη...επρεπε να μιλησω..επρεπε να πω κατι...τα κοριτσια με κοιτουσαν με ανοιχτο στομα για το τι θα πω...αν θα τις πληγωσω και θα παρ το μερος του Ναθαν η αν θα πω πραγματικα πως αισθανομαι για αυτες...μαλλον θα πρεπει να τις προστατεψω..ειναι οι μονες μου φιλες και δεν εχω σκοπο τα επομενα 6 χρονια να τα περασω μονη μου.
Λοιπο Ναθαν δεν σου επιτρεπω να μιλας ετσι γι αυτες...Για τον χαρρυ πες οτι θες ειναι αθλιος και τον αερα τον πηρε απο μονος του..δεν του εχω δωσει δικαιωματα ποτε μα ποτε..Οσο για τα υπολοιπα παιδια με δεχτηκαν στην παρεα τους και με εκτιμησανε γι αυτο που ειμαι...Κοιταξα τα κοριτσια αμεσως και ειδα πως υπηρχε μια ανακουφιση στο προσωπο τους...Ομως ο Ναθαν δεν ειχε την ιδια αντιδραση...
Λοιπον διαλεξε και παρε τοτε....η την νεα σου παρεα που θα σε καταληξει σαν και αυτους ή εμενα το καλο παιδι που ξερεις τοσα χρονια και αγαπας...
Δεν περιμενα ποτε να ηταν ετσι..πιστευα πως δεν θα χωριζα ποτε με τον Ναθαν και οτι καποτε θα παντρευομασταν αλλα ηλικρινα με βαζει να διαλεξω μεταξυ στην φιλια και αυτων?Ειναι απαραδεκτος...
Αμεσως αρχισαν δακρυα να τρεχουν απο τα ματτια μου...Η Μπλεικ η Ροκι και η Μπριτ με πλησιασαν αμεσως και μου ειπαν <δεν πειραζει διαλεξε τον εχουμε συννηθησει να μας θεωρουν υποκοσμο και να μας κανουν στην ακρη>. Αυτο μπορω να πω πως μου ανοιξε στην κυριολεξια τα ματτια.
Λοιπον Ναθαν παρε τα πραγματα σου και φυγε...αυτο ηταν...Αυτα τα κοριτσια μου φερθηκαν τοσο καλα και εσυ αντι να χαιρεσε που βρηκα παρεα παρολο που ειναι διαφορετικη απο εμενα θελεις το κακο μου...Λοιπμε που επρεπε να το πω αλλα ως εδω Ναθαν τελος κουραστηκα την συμπεριφορα σου και τον ρατσισμο σου απεναντι στα ατομα που διαφερουν απο εσενα..
Αυτο να το θυμασαι και να εισαι σιγουρη πως θα το πω στην μητερα σου για να καονισει αυτη..Ειτε το θες ειτε οχι με αυτα τα κοριτσια θα σε ξεκοψει και θα σε αναγκασει να γυρισεις πισωσε εμενα..Γιατι μαγαπας οπως και εγω εσενα επισεις η μαμα σου με συμπαθει σαν παιδι της.
Δεν περιμενα να το ακουσω αυτο ποτε...Σοβαρα πως μπορεσε και ξεστομισε κατι τετοιο??
Ναθαν δεν θελω να σε ξερω και αν βασιζεσαι πως η μαμα μου θα μου αλαξει γνωμη κανεις τεραστιο λαθος..Ολοι κοιτουσαν εκπληκτοι ενω ο Χαρρυ το απολαμβανε που η σχεση μου γκρεμιζοταν..μα καλα τι στο διαολο ειναι αυτος?/Που πηγα και το ξετρυπωσα αυτο το σχολειο??
Ο Ναθαν εφυγε με αργα δραματικα βηματα..Τα κοριτσια πηραν την ζακετα μου και με παρηγορησαν μεχρυ τους κοιτωνες...
Μολις μπηκαμε μεσα στον κοιτωνα μου με την Μπριτ το προσωπο της φωτιστικε με την γνωστη φατσα οταν εχει μια ιδεα...Οχχ Μπριτ τι σκεφτηκες παλι??
Τι θα ελεγες να φωναξουμε τα κοριτσια απο απεναντι να ερθουν εδω το βραδυ να μιλαμε...να κσνουμε ενα πιτζαμπα παρτυ!
Δεν ξερω δεν πολυ εχω ορεξη...ειπα γιατι απο την μια ψρειαζομουν παρεα αλλα απο την αλλη ομως δεν ηθελα φασαρια ενω το γεγονος πως δεν εχω ξανα παει σε πιτζαμα παρτυ με τρομαζε...
Οκκ λοιπον παω να της πω!ΑΑα επισεις θα πω και την Τζειντ..φαινετε πολυ καλη κοπελα..Μακαρι να κρατησει την σχεση της με τον Ζειν...
Ενταξει λοιπον δεχτηκα και εφυγε απο το δωματιο..Πηρα τις πιτζαμες μου και τις φορεσα,τακτοποιησα τα μαλλια μου σε ενανν κοτσο και επλυνα καλα τα δοντια μου ενω εβγαλα απο την ντουλαπα τον υπνοσακο μου για να κοιμηθει μια απο τις δυο μαλλον τρεις που θα ερθουν.εκατσα στο κρεβατι και πηρα το κινητο στο χερι μου.ειχε περασει μονο μια ωρα απο την στιγμη που εφυγε ο ναθαν και ευελπιστω να αργησει αρκετα ωστε να μην το μαθει η μητερα μου γρηγορα.
Μπηκαν οι 4 κοπελες μεσα μαζι με τις πιτζαμες τους..Εκτος απο την Μπριτ...Ουαου τρομαξα με την Μπλεικ φορουσε μαυρες πιτζαμες...αυτη η κοπελα πρεπει να βαλει λιγο χρωμα στην ζωη της..Η Μπελλα φορουσε φοθξ πιτζαμες με σχεδιακια η τζειντ παρομοιες ενω η Μπριτ εβγαλε απο την ντουλαπα της τις κοκκινοπορτοκαλομωβ καρο πιτζαμες τις..
Ειχαν μαζι του σλιπι μπανγκ οποτε πηγα να μαζεψω το δικο μου αλλα η Μπριτ με σταματησε λεγοντας πως θα κοιμηθουμε ολες στο πατωμα για να ειναι δικαιω..δεν εχω ξανακοιμηθει ποτε στο πατωμα οποτε θα ειναι δυσκολο για εμενα..Δεν εφερα αντιρηση και αμεσως η Μπριτ πηρε το λαπτοπ μου για να δουμε μια ταινια...
Τι προτιματε μας ρωτησε ενω η Μπλεικ αμεσως ζητησε θριλερ...Ευτυχως που η Μπελλα και εχω ηθελε να δει ρομαντζο ενω η Τζειντ βλεπει τα παντα και η Μπριτ το προτιμουσε απο το θριλερ!
Ξαπλωσαμε στους υπνοσακους μας κλεισαμε τα φωτα και βαλαμε την ταινια να παιζει ωσπου ξαφνικα ανοιξε η πορτα και μπηκε μεσα.........
συνεχεια δεν ξερω ποτε θα μπει γιατι αυριο φευγω Λονδινο ποτε δεν ξερω αν θα προλαβω
YOU ARE READING
same but different (based on after fanfiction)
Teen FictionΗ Emma Ross αλλάζει την ζωή της όταν ξεκινάει τις σπουδές της στο Harvand University όπου γνωρίζει μία παρέα punk παιδιών,θα την δεχθούν με καλές προθέσεις εκτός από τον "αρχηγό" της παρέας Harry Styles.Ο Harry θα την κακολογίσει με τον χειρότερο τρ...