Az előző részből:
Avery:
Egy bézs doboz rajta egy bordó masnival. De amit rejt...A szívem eszméletlenűl dobogott.. De nem értem miért. Hisz ez csak egy csomag amit Conor Hilltől kaptam. A suli legmenőbb fiújától! Na jó most már értem miért dobog annyira.... Szinte érzem, hogy az izgatottságtól verejtékcseppek gyöngyöznek a homlokomon. Bátorságot veszek és leveszem a tetejét...
A doboz egy csokor vörösrózsát rejt...Gyönyörű. Ahogy kiveszem helyéről látom, hogy pár csepp víz csúszik le szárán, amiről ügyesen lefejtettek mindeneggyes tüskét.
🌹"Milyen szép a rózsa, és mégis szúrós tüskéi vannak. Viszont hogy örülhet a tüske, hogy ilyen csodálatos rózsája van!"🌹
A doboz allján egy papírt látok. Kiveszem azt is. Szét nyitom, írást látok. Nem a legszebb írás de a maga módján még is szép. Aki írta igyekezhetett, hogy szép legyen. Nyomtatott szöveget is látok. Egy idézet.
"Amit az elme el tud képzelni, s hinni tud benne, azt meg is tudja valósítani."
/Napoleon Hill/
Este 8, Delton Park, Time street és Hillston street találkozásánál. Fejtsd meg ki vagyok, de ha eljössz úgy is meg tudod. C.Fejtsem meg?! Hogy?! Gyerünk Aves gondolkodj! De most nincs időm elkések a suliból!
7:58
-Stacee!! Várj meg!
-Aves! -ölelt meg az LB-m- Mizu?!
-Ezt nem fogod elhinni! Valaki csomagot küldött nekem! Ma reggel!!
-Micsodaa? Kiii? És mi volt benne?!-kérdezett
-Nem tudom hogy ki! Egy csokor rózsa és ez a papír.
-Úú mutii! ... -Tyű tudod már, hogy fejted meg?
-Még nem. De mihamarabb meg kéne....Najó. Stace-el egésznap próbáltuk megfejteni de sehogy sem sikerült az idézet minden eggyes betűjét átnéztük, felolvastuk visszafelé de semmi... Most a 6. Órámon ülök. Előveszem a papírt, átolvasom mégegyszer az idézetet. Egyébként szép idézet. Napoleon Hill írta.. Várjunk csak! Napoleon Hill... Olyan ismerős ez a név... meg a C... arghh.... Hát perszeeee!!!! Hill!!! C. Hill!!!!! Vagyisss Conor Hill!!! Megfejtettem!!!!!!! A megfejtés végig itt volt a szemem előtt! Gyorsan elővettem a telóm és Stacenek üzentem.
A: Tala a mosdóban!!
S: Nem jó óra után? Mindjárt vége.
A: Nem!!! Most!! Fontosss!!!
S: oké oké....-Elnézést Tanár úr! Elmehetnél a mosdóba?
-Avery! Nem bírod ki ezt a 15percet?
-Nem tanár úr nagyon fonots lenne!!
-Nem bánom menjen!
Kiszaladtam az ajtón és a mosdóba mentet még hallottam, hogy Stace is meg fűzi "nőies ügyeim vannak" szöveggel Mr. Grey-t .-Aves mondd!
-Stacy meg fejtettem!!!! Megfejtettem ki írta a levelet! Hogy ki küldte a csomagot!
-Úristenn! Mondd gyorsan!!
-Az idézetet Napoleon Hill irta-mondtam a Hill-t kicsit megnyomva- a szöveget pedig ugye C. . Szóval C+Hill=Conor Hill!!!!
-Váá Aves én sosem voltam jó matekból de ez az egyenlet!!!!! Vááá!! Na és elfogsz menni?
-El... különben sosem fogom megtudni, hogy miért küldte.....—————————————————
Sziasztok kedves olvasóim! Hogy tetszett ez a rész? Végre kiderűlt, hogy mi lapult a csomagban!
Dolgozom a következő részen, és hamarosan az is kiderül!Addig is jó olvasást!
Az író❤️🌹📝📚Ha tetszett kérlek nyomj egy vote-ot (⭐️) és kommentelj!
STAI LEGGENDO
Menő srác és lúzer lány
Storie d'amoreAvery Blue a West Wood gimi egyik lúzer diákja. Nem csoda hiszen stréber. Az élete viszont egy hatalmas fordulatot vesz, amiben Conor Hill a suli legmenőbb diákja is segít. ____________________________________ -Te teljesen hülye vagy??-kérdezte tőle...