Era o zi frumoasa de vineri, acum mult, mult timp [mai exact acum 3 zile]. Eram la scoala, si tin eu bine minte ca aveam religie prima ora. Profa ne lasa sa facem cam ce vrem in ora, cat timp ea ne plictisea cu legende despre Dumnezeu, Isus, Zeiita NumberOneCreepster, etc. Si eu stiam ca ne lasa sa trimitem biletele, fiindca o facusem ora trecuta cu o colega si ea ne-a vazut, dar nu a reactionat. Si cele 2 colege din banciile de langa mine, sa le spunem Gigica si Cristelnita, sunt tocilare. Si ele vorbeau super incet cat sa nu le auda doamna. Si la un moment dat, rup eu o foaie din caietul meu de engleza, si scriu pe ea: Ce vorbiti acolo, ma nebunelor ma? Si prima data ii trimit mesajul prin metoda simpla, de a ii pune fisa pe masa. S-a uitat, a scris, si s-a asigurat ca doamna nu se uita. Si am stat cam vreo 5 minute sa astept ca Gigica sa se asigure ca doamna nu vede ca imi da biletul. Primesc in sfarsit foaia, vad raspunsul, si cand voiam sa dau biletul, ele 2 imi faceau semn ca se uita doamna si sa nu il trimit. Imi dau ochii peste cap si ridic mana. Profa', crezand ca o sa o intreb ceva super inovativ si ingenios, puncteaza privirea spre mine semn sa zic ce am de zis.
Eu: Doamna. Cat scrie ca e ora la ceasul din spatele vostru?
-isi intoarce repede privirea-
-ii dau biletelul colegelor-
Doamna: E stricat.. dar mai sunt 20 de minute din ora.
Eu:Multumesc.
Ele mi-au trimis biletelul mai apoi, prin metoda lor de ,,spion profesionist'' si cand am scris raspunsul meu pe foaie, imi scot caietul de tehnologie, pun biletul inauntru si ii dau caietul lui Cristelnita, spunandu-i: ,,poti sa copiezi tema''.
Imi dau si ele mai apoi biletul, raspund, si dupa, imi iau din penar ascutitoarea si o arunc pe jos, si cu skills-urile mele de ninjalau profesionat si stalker cu diploma de baieti, aterizeaza langa scaunul lui Cristelnita si eu ma aplec dupa ascutitoare, strecurand biletul de la mine la ea.
Imi dau inapoi biletul, raspund, si dupa ce fac? Iau un carnetel de al meu, in care nu e scris nimic, si pun biletul inauntru. Il catapultez pe jos pana la banca lui Gigica si ea il ia.
Iar imi dau biletul. Iar raspund. De data asta.. mi-am pus biletul cu un mic capat in pantaloni, doar cat sa il sustina [nu va ganditi la prostii] si m-am ridicat ca sa ,,admir'' desenele facute de cei de clasa a 3-a de pe peretele nostru, facandu-i semn de la inceput lui Gigica sa ia biletul.
Dupa ce il ia, mi-l da inapoi. Si cand am scris raspunsul, doamna ne spune: ,,Copii, va rog ca macar ce va spun eu acum sa notati. Daca nu aveti caiet, scrieti pe o foaie.''
Eu nu aveam nici caiet, si nici nu voiam sa stie doamna ca nu am caiet.. asa ca am inceput sa scriu pe fisa aia.. si am umplut fisa de rugaciuni si chestii de genu'.
Sfarsitul acestei povesti.
CITEȘTI
Viata mea exorcizata [Non-F.F.]
RandomO sa va zic cele mai exorcizate si retardate intamplari de ale mele daca nu va plictisesc.