Capitolul XVI - Again

24 0 0
                                    

După ce m-am întors acasă viața mea revenea ușor la normal. La liceu cu toate că încă eram ignorant față de materii eram începeam să mă gândesc oarecum la viitor.

Relația mea cu M era din ce în ce mai bună. Primele două luni de la prima vizită nu ne-am certat absolut deloc.. era totul frumos și pregăteam să vin iar. Am vrut să vin la ea de ziua mea pentru că era relativ aproape de Crăciun și am vrut să fiu aproape de ea pentru că știam că are anumite probleme în familie (mama ei nu era în țară iar tatăl ei nu era apropiat de ea deloc). Am vrut să simtă iubire. Avea grupul ei de prieteni însă ei îi ofereau doar grijă.

Am vrut să simtă că cineva o iubește în perioada aia.. și asta am făcut. Mi-am strâns bani.. iar. I-am cumpărat un cadou drăguț și pe 16 decembrie.. la o zi după ziua mea de naștere am mers la ea.
Părinții de data asta au aveau încredere în mine și m-am descurcat destul de bine.
Am vrut să fie la fel de frumos ca prima dată. Am închiriat o cameră la un hotel mai frumos.. de 4 stele. Și aveam o surpriză pentru ea.

Când a ajuns și ea la hotel am dus-o în cameră, am legat-o la ochi și mi-am pus o un fes de Moș Crăciun în cap și i-am dat cadoul. Era un set destul de drăguț de la Guess. Știam că și ea avea să îmi cumpere ceva însă nu mă așteptam la asta.. ea îmi luase un ceas foarte frumos și finuț care mi-a plăcut foarte mult.

De data asta nu am mai fost atât de copleșit de emoții și am putut să fiu eu. Ne-am distrat super. Am fost și la un sex shop cu ea, ne-am plimbat.. am fost la un club iar cu prietenii ei și chiar începeam să mă apropi și de ei.

A fost frumos totul însă nu ca prima dată dar mă așteptam la asta pentru că nu se mai punea problema emoțiilor dacă o să îi mai placă de mine sau nu. Știam ce simte pentru mine și asta mi-a mai luat din emoții.

Surpriza mare a fost că sora mea a invitat-o și pe ea să facem revelionul  împreună iar ea a acceptat. ^^
Asta urma să se întâmple peste 2 săptămâni.

So... am plecat înapoi acasă, nu a mai fost o despărțire așa emoțională deoarece știam că ne vom vedea la București, la sora mea de revelion.
Am petrecut Crăciunul la părinți și a fost foarte frumos apoi am plecat cu sora mea la București.
Peste 2 zile a venit și ea ("M"). Am fost să o iau de la gară.. a fost super frumos. I-am dat un trandafir roșu și apoi am plecat spre apartament.. la sora mea.
Sora mea stătea în chirie cu încă 2 fete într-un apartament de 3 camere însă a făcut ea cumva să dorm doar eu cu iubita mea într-o cameră.
A stat 6 zile la sora mea în care ne-am distrat super. Ne-am plimbat pe la mall, am făcut poze, am fost la Therme, am fost prin centrul vechi și "ne-am iubit" în fiecare seară.
Cel mai amuzant moment a fost atunci când de revelion au venit câteva persoane să petrecem printre care și verișorul meu.. și.. de anul nou pe la 2 noaptea "ne-au prins" în fapt. Adică.. era destul de evident ce făceam din moment ce era ușa încuiată și nu ieșisem din cameră de 1 oră. Eram amețiți amândoi și ea.. intenționat sau nu a deschis ușa imdeiat după.. să facă caterincă.. eu eram pe jumătate dezbrăcat iar pe pat erau prezervative și lubrifiant. Bineînțeles că atunci toți au intrat în camera aia și au văzut.. ne-au "ciordit" prezervativele și făceau mișto de noi. Eu eram puțin rușinat dar în același timp îmi plăcea situația că era funny.

A doua seară m-am îmbătat eu rău și trebuia să cumpăr prezervative însă din cauza băuturii aparent eram foarte rușinat și mă comportam ca un copil și nu voiam să le cumpăr eu..
M-am certat puțin cu ea atunci că efectiv mă comportam ca un idiot la băutură dar am luat atitudine.. am mers la un magazin non stop și am cerut foarte încrezător:
"Vreau și eu 2 pungi de perversative"
(Da, am spus "perversative" nu era o greșeală de scriere)
Tipul s-a uitat la mine ciudat apoi m-am corectat și am cumpărat.. am mers acasă și totul era ok.

Singurul meu regret din perioada aia a fost că nu mă puteam simți în largul meu.. pentru că niciodată nu m-am înțeles prea bine cu sora mea și mă simțeam aiurea să nu fiu doar cu "M".

A plecat pe 6 Ianuarie.. după asta nu mai știam când o să ne vedem so.. aveam planuri că prin Martie-Aprilie (că eu aveam bacul și ea admiterea la facultate) însă nu era concret.

ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum