Part 21

267 22 4
                                    

[Λοιπόν νά'με και εγώ η Θεοδώρα,λοιπόν όπως βλέπετε έχω να βάλω αρκετούτσικο  καιρό part οπότε είναι ώρα να βάλω,είναι ίδια μέρα με της Αναστασίας επειδή βαριέμαι..μέχρι να γυρίσει η Αναστασία και η Αναλιδα θα βάζωω εγώ!!Καλό διάβασμα,θα σας πω κάτι και στο τελος του παρτ,επίσης θα έχουν λίγες βρισιές όλα τα πάρτ..]

Η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται ο Χάρρυ,ήρθε να χαλάσει την βραδιά αυτό είναι,να μου καταστρέψει περισσότερο το βράδυ,τι ζητάω πολλά απλά να απομακρυνθώ από αυτόν.

"Γεια"λέει με βραχνή φωνή ο Χάρρυ.

"Γεια,εμ Χάρρυ κάνουμε πιτζάμα πάρτι,θες να φύγεις;"λέει η Μπλέικ.

"Όχι ήρθα να δω την πουτανίτσα"λέει ο Χάρρυ και κοιτάει προς τα εμένα...δεν το πιστεύω με είπε πουτανίτσα ξανά.

"Πώς μιλάς έτσι σε 'μένα αγόρι μου;Πουτανίτσα να πεις την Τόνια"λέω και βρισιές βγαίνουν από το στόμα μου,πώς γίνετε αυτό;Πώς το είπα;.

"Εμμ Χάρρυ φύγε μην μας χαλάσεις την βραδιά οκ;"λέει η Μπριτ τρομερά νευριασμένη.

"Εντάξει,προσέξτε την τσούλα όμως μην πάθει κανένα τραύμα..."γελάει ο Χάρρυ..με είπε τσούλα;;

"Δεν είμαι τσούλα Χάρρυ!Αν θέλεις να μου χαλάσεις την διάθεση να το κάνεις αύριο,όχι σήμερα που είναι εδώ οι φίλες μου!Σε έχω βαρεθεί γιατί μου φέρεσαι έτσι;Δεν μπορώ να διασκεδάσω;Αν δεν με συμπαθείς μην μου μιλάς,ή αν θες μπορώ να φύγω από την παρέα σας απλά μην με βρίζεις και μην μου χαλάς την διάθεση,σε παρακαλώ!Τι σου έχω κάνει Χάρρυ;Γιατί μου το κάνεις αυτό;Άνθρωπος είμαι έχω αισθήματα όπως έχεις και εσύ!Δεν έχω ξεχάσει ακόμα το πάρτι Χάρρυ,δεν έχω ξεχάσει το βράδυ!Τότε πώς ήσουν καλός;"Φωνάζω και δάκρυα τρέχουν στο πρόσωπο μου.

Ο Χάρρυ δεν μιλάει και με κοιτάει στα μάτια...ευτυχώς μπόρεσα να τα πω αυτά χωρίς να ντρέπομαι..

"Εντάξει δεν θα σε ξανά ενοχλήσω,αλλά και εσύ δεν θα γίνεσαι τόσο τσούλα..."μου λέει,χαίρομαι που το λέει,αλλά πότε γίνομαι τσούλα;.

"Χάρρυ σε παρακαλώ εξήγησε μου πότε έγινα τσούλα..."κλαίω και η Μπριτ με τις άλλες με χαϊδεύουν στην πλάτη και με αγκαλιάζουν παρηγοριτικά.

"Δεν-δεν ξέρω Εμμα απλά γίνεσαι τσούλα,αλήθεια μάλλον δεν είσαι απλά επειδή είσαι τόσο-τόσο αθώα μου την σπας και με κάποιον τρόπο δεν το έχω συνηθίσει..."μου λέει,ουάου.

"Εντάξει Χάρρυ να μου το έλεγες,όχι να με έβριζες και να άλλαζες εαυτό κάθε τρεις και λίγο.."του λέω πλέον ήρεμα.

"Οκ Εμμά απλά σε παρακαλώ μην μπλέκεσαι στα πόδια μου.."λέει.Σοβαρά;

"Εγώ μπλέκομαι στα πόδια σου Χάρρυ ή εσύ;Με έκανες και χώρισα με τον Νάθαν,με βρίζεις παντού"του λέω αδύναμη πλέον.

"Εσύ έφτεγες που χώρισες με τον Νάθαν"μου λέει και γελάει ελαφρά.

"Εγώ;Εσύ με έβαλες στο κρεβάτι σου και κοιμηθήκαμε μαζί και μετά ξυπνάς μου λες πολύ καλά λόγια και έπειτα όταν πάμε στους κοιτώνες με βρίζεις και σήμερα και χθες έκανες ακριβώς το ίδιο...και στον χορό το λες και στον Νάθαν..χωρίς και καλά να έφτεγες εσύ...σε μισώ το κατάλαβες;"του λέω,τα κορίτσια ήταν εκεί και τα άκουγαν...τώρα το τελευταίο πράγμα είναι να μην το ακούσουν τα κορίτσια.

"Συγνώμη γαμώτο σου συγνώμη οκ;;Είμαι ένας κόπανος,όπως υποθέτω λες εσύ μέσα σου...είμαι μαλάκας και ηλίθιος οκ;Ευχαριστήθηκες τώρα;Νίκησες εντάξει;;!!!!"η φωνή του αρκετά δυνατή και σκληρή.

"Ε-ε-ενταξει"λέω σιγανά και τρομοκρατημένη.

"Χάρρυ φύγε σε παρακαλώ..."λέει η Μπριτ.

"Φεύγω,αλλά πρέπει να συζητήσουμε Έμμα"λέει πλέον σε κανονικό τόνο φωνής.

Γνέφω και ο Χάρρυ φεύγει.

"Ελάτε να ηρεμίσουμε όλες μας καλύτερα"λέει η Τζέιντ.

"Οκ"λέμε όλες.

Πέφτουμε στους υπνόσακους μας και μας πέρνει ο ύπνος.

[Αυτό ήταν το σημερινό παρτι από εμένα!!!!Ήθελα να το διαβάζετε και όταν τελειώνετε με το διάβασμα να γράφετε στα σχόλια αν θέλετε συνέχεια γιατί εμείς δεν ξέρουμε πόσοι το διαβάζετε..ελπίζουμε να σας άρεσε.Φιλιά και καληνύχτα]

same but different (based on after fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora