" Wehh apehal pula aku tak boleh kerja ?! " Aku membangkang.
Ini semua tidak adil ! Aku ditindas.
" Kerja kau kat rumah ni. Bukan kat luar. " Dia masih makan tanpa pandang muka aku.
Taulah takut tergoda tengok muka aku. Puih !
" No ! Aku nak kerja juga. " Aku masih berkeras.
" No. Stfu and eat. "
WEHHH APA NI ?!?!
Penderaan apa ni ??
" No. Aku tetap akan kerja and kau takda hak nak halang aku. " Aku pergi ke ruang tamu dan ambil beg aku.
Dia siapa nak halang aku ?
Apa salahnya kalau aku kerja ? Bukannya aku pergi menggatal pun. Kalau aku menggatal sekalipun , dia peduli apa ? Dia bukan suka aku pun. Budu ini semua.
®®®®®
Aku mengurut bahuku yang terasa sengal. Penat.
" Woi ! " Aku dapat rasa lenganku dicuit.
" Apa ? " Aku pandang Byeol yang duduk sebelah aku.
" Jom lunch. " Byeol menunjukkan sengihannya.
" Sat sat. Aku nak siapkan ni dulu. " Aku memandang ke arah komputer di depanku kembali.
" Alah boleh sambung nanti je. " Byeol menarik tanganku. Haih. Senanglah dia kata sambung nanti. Kalau bos minta , aku juga yang kena.
" Ke..kejap jap jap jap. " Aku tak berganjak dari tempat dudukku.
" Joo unnie. " Aku menoleh.
Aku nampak Hyun Ji yang ayu lagikan lawo itu tengah tersenyum ke arahku.
" Nae Hyun. Ada apa ? " Pelik juga bila PA bos tetiba ada kat sini. Meja dia jauh kot.
" Bos panggil. " Arhh sudah. Apa salah aku kali ni ?
Takkan bos nak minta benda yang aku tengah buat ni ? Weh tak siap lagi !!
" Sekarang ? "
" Ya sekarang. "
" Aish. Okay. " Aku bangun dari kerusiku dan pergi ke bilik bos.
Aku ketuk dan pulas tombol pintu. Dua orang namja memandang ke arah ku.
Ah sudah. Apa mamat pink ni buat kat sini ?
" Puan Kim. "
Aku anak PARK bukan KIM.
√√
YOU ARE READING
[C] Housewife ft knj
Short Story[ NamJoo ] ® ® ® " Eyhh apa punya jenis suami lah manusia ni. Kalau aku ni bukan bini dia, dah lama aku tolak dia masuk gaung tau. " #qfffaaps02 start ; 280518 end ; 051218