POHLED TŘETÍ OSOBY - AUTORA.
V následujících dnech se Stephanie snažila jakkoliv spojit s Justinem. Po své ztrátě panenství s Rickem nepromluvila, protože se bála, že se do něj zamilovala. Své myšlenky si potřebovala uspořádat - stále potřebuje.
Neví, zda něco tak silného cítí i k Justinovi, či jen k Rickovi. Justin jí v průběhů několaka dní naprosto ignoroval - nebral telefony, neodpovídal na sms, nechodil na facebook, jakoby nežil. Měla o něj velký strach, dokonce stále má. Neví jak udělat, aby s ní Justin zase promluvil. Dokonce ani neví, zda s ní ještě někdy promluví.
Dalo by se říct, že se Justin naštval neprávem. Jasné, že ho to ranilo..ale přece - nechodili spolu. Stephanie si může dělat co chce, ským chce a kde chce. Jenže tohle přesně Justin nechápal, usmyslel si, že Stephanie je jeho a nikoho jiného. Uvědomoval si realitu, ale nepřipouštěl. Nejhorší na tom všem bylo, že nechtěl žít ve světě, kde Steph není jeho. Přál si jí mít u sebe - no zároveň jí nechtěl ani slyšet, vidět či si s ní psát. Měl na ní zlost, nervy, neskutečnou chuť říct jí vše, co si o ní myslí. Jenže to neudělal, už takhle se toho hodně stalo.
Přece mu lhala, tvrdila, že nemá nikoho jiného. Bylo mu jasné, že je to asi lež, ale přece jenom důvěřoval jí. Ona zlomila tu silnou a pevnou důvěru mezi nima. Zakopala a pohřbila jejich přátelství - nevědomky. Lhala mu za jedním účelem - nechtěla ho ranit, protože při zjištění, že má jenom jeho, mu oči svítili štěstím. Jeho rty byly roztáhlé do obrovského úsměvu a nechyběly ani perfektní ďolíčky ve tváři. Nikdy si ani nepomyslela, že by Jay zjistil pravdu tímto způsobem. Mrzelo jí, že vše takto dokašlala, no nevěděla jak to napravit. Dokonce sdílela i pár společných fotografií na Facebook s popiskem, který si určitě přečetl. Například jejich společná fotografie s tímto popisem:
'Je až neuvěřitelné ja vám někdo může přirůst k srdci. Například tato osoba. Všechno to začalo 26.11.2012 v ten den jsem poznala úžasného člověka, který se brzy stal mým nejlepším přítelem. Jeden problém však byl, že ode mne bydlel 600 kilometrů. Byl zde pro mě naprosto vždy, v každé situaci v jakém koliv čase. Člověk, kterého by si každý přál mít po svém boku. Jenže pouze mou vinou jsem o něj přišla a nedává mi možnost se mu omluvit. Mrzí mě to, co se stalo.
JAYI, JESTLI TOHLE ČTEŠ..ZA VŠECHNO SE TI MOC OMLOUVÁM, PROSÍM, DEJ MI ŠANCI SE TI OMLUVIT JINAK PŘES INTERNET. TY VÍŠ, CO PRO MĚ ZNAMENÁŠ - MOŽNÁ JEŠTĚ VÍC.
TVÁ STEPH.'
Bohužel ani po tomto se jí neozval. Fotku pouze označil 'To se mi líbí' a dále dělal mrtvého brouka. Časem už na sociální sítě nechodil vůbec a jak jsem se zmiňovala, Stephanie měla o něj strach. Nevěděla kde je, s kým je, či jestli se mu něco neděje. Jednoduše nedostala ani příležitost.
Justin ve skutečnosti jí byl ještě blíže, než si myslela. Bydlel v domě o pár domů vedle Steph, která o tom neměla ani tušení. Každý den se jí stále nechtěl ozvat, protože věděl, že by se ještě více pohádali - přesně on by na ní začal křičet. Měl v sobě něco, něco zvláštního. Nedokázal to popsat. Byl naštvaný, je možné že cítil v tu chvíli i nenávist. Věděl moc dobře, že jakkýkoliv kontakt by dopadl špatně. A to byl další z důvodů, proč se neozval.
STEPHANIE
Jsem zoufalá, Jay se mi stále neozývá a chybi mi můj nejlepší kamarád.
'Nevím co bych bez tebe dělal.' Říkal mi. Tak kde je?
'Jay notak prosím, ozvy se mi.' Další zpráva, kterou jsem mu právě odeslala. Pomalu ztrácím naději, ikdyž naděje umírá poslední.
'Chybíš mi!'
'Kde jsi? Bojím se o tebe… '
'Nevíš jak se cítím, vše to bylo nedorozumnění, to on mě políbil!'
'Okay, vzdávám to. Vyhrál jsi.'
Proč se snažit, když o to nestojí? Moc dobře vím, že to čte. 'Jsem ok. Na venek. Ale mé srdce je rozpadlé, víš?' Jeho zpráva mi zarazila dech. Odepsal.
Je v pořádku.
'Něco jsem složila, poslechni si to prosím,' na telefonu jsem zapla nahrávání hlasu a spustila svůj zpěv.
(představte si že to zpívá ona a pusťte na boku song→)
Across the ocean, across the sea Startin' to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky
Need to see your face and need to look in your eyes
Through the storm and, through the clouds
Bumps on the road and upside down now I know it's hard babe, to sleep at night
Don't you worry
Cause everything's gonna be alright, -ight,-ight be alright, -ight
Through the sorrow, Through the fights
Don't you worry
Cuz everything's gonna be alright, -ight,-ight be alright, -ight
All alone in my room
Waiting for your phone call to come soon
And for you ooh
I would walk a thousand miles
To be in your arms,
Holding my heart
Oh I, Oh I, I love you everything's gonna be alright, -ight,-ight be alright, -ight
Through the long nights
And the bright lights
Dont you worry
Cause everything's gonna be alright, -ight,-ight be alright, -ight
You know that I care for you I'll always be there for you
Promise I will stay right here yeah
I know that you want me too
Baby we can make it through anything
Cuz everything's gonna be alright, -ight,-ight be alright, -ight
Through the sorrow and the fights Don't you worry
Everything's gonna be alright -ight,-ight be alright, -ight
Through the sorrow and the fights
Don't you worry
Everything's gonna be alright
Tuhle skladbu jsem složila během těhle dní. Vůbec nevím, zda se mu bude líbit, potají doufám že ano a bude souhlasit - aby vše bylo v pořádku. Potřebuji ho, potřebuji ho víc než cokoliv jiného.
'Je to nádherné, máš nádherný hlas. Ale je ti doufám jasné, že Ti nevěřím? Mou důvěru si budeš muset znovu získat.' - Mám být šťastná, že se zase budeme bavit, nebo smutná, že mi nevěří?
'Udělám vše proto, aby jsi mi zase věřil.'
-----
Lajkujte, komentujte, sdílejte. Miluju vás!!!<3
Ještě někdo není ve facebook skupině? Na profilu mám odkaz na profil, tak si mě přidejte:-)