Sövmeyin sövmeyin geldim😁Çok geç geldim farkındayım. Bu bölümü ZehraAkdemir159 'a ithaf ediyorum. Ve hiç uzatmadan bölüme geçiyorum❤️❤️❤️👉İnstagram:ectol_👈
°Tolga'nın ağzından°
Ecrin her ne kadar Luna park'a gitmek istese de yolda bir restoran görmüş ve acıktığını söyleyerek oraya gitmek istemişti. Yemek yedikten sonra sahilde yürümeye başlıyoruz. Hava kararmıştı ve dışarda çok az insan vardı.
Tolga:daha iyimisin?
Ecrin:o kız olmayınca iyi oluyorum evet.
Tolga:niye sevmiyorsun ki Aybüke'yi?
Ecrin:çünkü yapmacık. Sen nasıl seviyorsun anlamıyorum ki...
Dediğinde durup düşünmeye başlıyorum. Ecrin gelmediğimi anlayınca arkasını dönüp bana bakmaya başlıyor.
Ecrin:n'oldu?
Tolga:y-yok bir şey...
Dediğimde bana doğru gelerek önümde duruyor.
Ecrin:ne düşünüyorsun bakalım
Dedi gülümseyerek.
Böyle hissetmek hiç hoşuma gitmiyordu. Ben Aybüke'den hoşlanıyordum. Ama niye Ecrin yanımdayken o aklıma bile gelmiyordu. Niye durmadan Ecrin'in ne kadar güzel olduğunu ve ne kadar güzel güldüğünü düşünüyordum. Gözlerim Ecrin'in dudaklarına kayınca gözlerimi alamıyorum.
Tolga:bu halim hiç hoşuma gitmiyor.
Ecrin:hangi halin? Ne diyorsun anlamıyorum...
Dediğinde Ecrin'e biraz daha yaklaşarak ellerimi beline doluyorum. Ecrin'in nefesi sıklaşırken heyecanla bana bakıyor. Ya da bana öyle geliyor. Bilmiyorum...
Ecrin:n-napıyorsun?
Dediğinde burnumu burnuna sürtüyorum.
Tolga:bilmiyorum...
Ecrin:bu kadar yakın olmak... tehlikeli. Hem de çok.
Tolga:biliyorum. Ama bu tehlike hoşuma gidiyor.
Dedim üst dudağına küçük bir buse kondururken. Hem onun hem benim nefesim kesilmişti. Hissediyordum...
Dudaklarımız daha ayrılmamıştı. O şekilde duruyorduk ki Ecrin de benim alt dudağımı öpüyor. Bu minik öpücük bile beni deli etmeye yetmişti. Sanki susuzmuşcasına dudağını öpmeye başlıyorum. Öptükce daha çok öpmek istiyordum. Bal gibiydi sanki dudakları. Bu kız cidden beni büyülüyordu.
Bir süre nefessiz bir şekilde öpüştükten sonra ayrılıyoruz. Öpüşü çok acemiydi ama adamı büyülemeye yetiyordu.
Ecrin'den ayrıldıktan sonra gözlerine bakmaya başlıyorum. Ama o utandığı için gözlerini kaçırıp kafasını omzuma koyuyor.
Sanki yeni yeni büyünün etkisinden çıkmış gibi silkelenip Ecrin'e
Tolga:eve dönelim mi?
Diyorum.
Ecrin:hı-hı
°Ecrin'in ağzından °
Odamda oturmuş mal mal sırıtırken Tolga'nın ne hissettiğini düşünüyordum. Acaba benim gibi heyecanlanmışmıydı o da. Onun da kalbi durucak gibi atmışmıydı...
Kendimi yatağa atıp düşünmeye devam ediyordum ki Berfin gelip beni aşağı çağırdı. Hep birlikte film izliyorlarmış. Ben de Tolga için aşağı iniyorum. Filmi izlemeye başlamıştık ama Tolga ortalıkta görünmüyordu. Merdivenlerden ses gelince hemen o tarafa dönüyorum ve Tolga'nın geldiğini görüyorum.