- Dar viena savaitė čia, ir aš lekiu lauk iš šitos mokyklos,- sudribo šalia manęs Maja ir gailiai atsiduso,- žinai, jei paprašytum tėvų tau tikrai leistų baigti mokslus šiandien.
Mergina atsisagstė savo megztinio pirmas sagas ir su ranka vėdinosi veidą.
Galbūt ji ir teisi, gal man tikrai leistų baigti dabar, bet man liko tiek mažai, aš visai arti to ko siekiau ištisus metus.
- Tu kaip visada savo, ne taip čia ir blogai, - bergždžiomis pastangomis bandžiau guosti draugę.
- Gilbert man davė tris lapus klausimų, po to Kameronas man liepė išnagrinėti penkių lapų kūrinį, o tu tiesiog imi ir pasakai, nėra čia taip ir blogai, - Maja užverčia akis į viršų, po to nervingai atsilenkia ir atikanda savo sausainio, - žinai, aš bet ką atiduočiau, jog tik būčiau tavim, - vis toliau burba ji.
Net nežinau ką ir galvoti, jei galėčiau, mainyčiausi su Maja vietomis, kad galėčiau bent vieną kart pagyventi kaip normalus žmogus. Bet mano gyvenimas ne toks, ir tikriausiai niekada nebus toks koks Majos. O galėtų...
- Ei? Ar girdi ką sakau? - suspragsėjo pirštais mergina, - eisi pas Džeisą šeštadienį?
- Ne tikriausiai, tėvai neišleis, vakarienė, ar kažkas panašaus, - atsidusau ir atsigėriau sulčių, - bet tu eik, tau gi jis patinka.
Maja susiraukė ir stumtelėjo mane.
- Nepatinka! Kodėl visi taip mano? - ji perlaužė sausainį pusiau ir nepaliaujamai vartydama akis pradėjo murmėti.
Kad ir kaip tai akivaizdžiai atrodė, vos išsilaikiau nenusijuokus.
- Nežinau Maja, tu visai neįtariama, gal Džeisas kaltas.
Maja pavartė akis aiškiai nepasitenkindama mano sarkazmu.
- O gal išleis? Pasakysi, kad nakvosi pas mane,- neatlyžo mergina, - aš labaaai noriu ten eiti, bet vienai gryna nesamonė.
Baisiai nenoriu kažkur trainiotis naktį, ypač pas Džeisą, jis nėra geras vaikinas, dėl to tikriausiai jis taip ir traukia Mają. Bet galėčiau pabūti gera drauge ir pasiaukoti dėl draugės ar ne?
- Nu gerai, kažką sumąstysiu.
Blondinė išsiviepė ir atsilošė kedėje.
- Tu mano vergas, - šypsena nepaliko jos veido.
Nekenčiu kai ji taip mane vadina iš tiesų, aš tik greit įkalbama.
- Pasakysi dar kart taip ir eisi ten viena, - Maja apsimetė išsigandusia ir išplėtė akis, - nu baik šaipytis rimtai kalbu!
Draugė prapliupo baisiai juoktis atkreipdama pusės klasiokų dėmesį. Į mane niekas nereaguoja rimtai, man reiktų pasitreniruot griežtą toną.
-Ateisiu pas tave vakare, neturiu rūbų, o tu turi, - mirktelėjo mergina ir užsimetė ant paties kuprinę,- pasimatysim vakare pupa.
Ji tikriausiai išėjo į matematiką, o aš pasukau link išėjimo link. Nusprendžiau neit į anglų.
YOU ARE READING
Heilė Taker
RomanceMano gyvenimas anaiptol nėra įdomus. Plaukiu pasroviui su kitom žuvytėm ir nieko iš nieko nereikalauju. Bent aš maniau, kad taip bus ir visada. Bet nebuvo, viskas taip greitai pasikeitė, kad man sunku patikėti kur dabar aš esu. Su kuo bendrauju, ką...