Era o seară plictisitoare.Nu mai aveam chef de nimic. Imi era dor de el și îl voiam lângă mine, așa că, am luat telefonul și l-am sunat.
-Vii la mine să bem niște bere?
-Merg eu să cumpăr sau mergem amândoi?
-Am eu. Doar vino.
-Ok.Vin imediat.
Era aproape de miezul nopții. A apărut în ușă îmbrăcat într-un tricou și short. Arăta foarte bine și mirosea la fel. Nu m-am putut abține să nu-mi duc nasul mai aproape de gâtul lui. Mi-am pus capul pe umărul său și mă desfătam cu acel miros.
-Miroși atât de bine!
-Îți place?
-Hmm... da. O să-ți simt parfumul mult timp.
-Mă bucur.
-Berea o vrei de la frigider sau mai caldă?
-Cum vrei tu.
I-am adus o doză din frigider, eu mi-am desfăcut una mai caldă și ne-am dat la povești. Am dat play radioului meu preferat și îl ascultam cum îmi povestea ceva. Nu am auzit mare lucru, fiind atentă mai mult la buzele lui care mă ispiteau tot mai tare. M-am întins lângă el în pat. Era frumos. Mă atrăgea totul la el: privirea lui, felul în care vorbea, modul în care mai gesticula uneori. S-a ridicat să stingă lumina și după, s-a așezat mai aproape de mine. Stăteam amândoi pe aceeași pernă și ne uitam la tavan. Aveam mii de fluturași în stomac. Când mă întorceam cu fața spre el și îi simțeam buzele aproape de ale mele, întorceam repede capul. Mă simțeam stingheră ca la doisprezece ani. Aveam emoții. Voiam să mă sărute, dar parcă,îmi doream să mai amân. După multe momente în care tot am ezitat, m-a sărutat. Îmi era dor. Îi cunoșteam buzele de-o viață.Îmi plăcea la nebunie cum mă săruta, de parcă fiecare atingere ar fi fost ultima. S-a ridicat deasupra mea, sprijinindu-se într-un cot. Mi-am pus mâinile după capul lui și m-am lăsat dusă de val. Îl sărutam ca o dependentă. Ca și cum mai era puțin timp și avea să mi-l ia cineva pentru totdeauna. Mi-a ridicat tricoul, dezvelindu-mi un sân. Văzând ce intenție avea, l-am rugat să se oprească.
-Stai liniștită. Nu-ți fac nimic rău!
-Te rog... oprește-te... te rog...
-Shhh...
S-a apropiat ușor și mi l-a sărutat... încet și gingaș, de parcă îi era frică să nu mă rănească. Ohh, dar cât rău îmi făcea. Un rău... plăcut... foarte plăcut, încât imi venea să rup hainele de pe el. A continuat așa mult timp... sărutându-mi buzele,apoi sânii,apoi buzele, apoi sânii...
M-am ridicat de lângă el,mi-am așezat tricoul, inspirând adânc.Mă neliniștea... trezise în mine dorințe nebănuite. Am mers la fereastră și mi-am aprins o țigară. El a venit în spatele meu și m-a cuprins în brațe, punându-și mâinile pe sânii mei și atingîndu-se provocator de mine. Mi-a luat țigara din mână, a tras și el două fumuri, apoi a aruncat-o. M-a tras în brațele lui, lipindu-mă de el și dansam pe ritmul unei melodii de dragoste.
-Nu știu să dansez, i-am spus timidă.
-Lasă-te condusă de mine.
După ce am dansat câteva melodii, ne-am lăsat jos, pe covor, conduși de pasiunea arzătoare care ne ghida.