part 1

2.3K 6 1
                                    

Lalu ku mencium pantatnye sehingga ckg ku mengerang kepuasan selepas selama 1 jam 30 minit kami melakukan kami memberhentikannye krn kepenatan. Aku berkata pada ckg ku terima kasih krn sudi membantu ku.lalu aku tidak berpuas hati aku suruh cikgu ku menghisap kote ku sehingga aku memancutkan mani ku didalam pantanye die hanya menurut kemahuan ku.lalu kami memakai semula pakaian kami dan beredar.pd keesokannye...waktu yg same aku melihat cikgu didalam biliknye sdg membuat kerja. Aku masuk di dalam biliknye dan die terkejut dan tny kan kenapa... Aku mengatakan yg aku mahu lg ttp ckg ku tidak mahu bg lalu aku tidak kisah aku memeluk ckg dr belakang... die cube  melepaskan diri tetapi tidak boleh aku meraba teteknye lalu membuka pakaian nye yg agak senang kerana time tu ckg ku memakai baju sukan..lalu aku lepaskan ckg ku dan membuka pakaian ku.. Ckg ku merayu agar dilepaskan tetapi aku tidak mahu dan aku bergelut dgn nye sebelum memasukkan kote ku di dalam pepeknye..ckg ku menangis meronta2 mahu dilepaskan...aku tidak kisah lalu aku mengalihkan kote aku ke bontotnye aku mahu meliwat ckg ku..sekali lg die menolak keras tetapi tidak berhasil.. Ckg ku menangis aku melepas berjuta2 mani ku didalam bontotnye dan pantatnye..lalu aku menghisap pepek nye sehingga die klimaks dan merelakan aku menyetubuhi nye..selepas 3 jam kami melakukannye kami menyarung semula pkaian dan beredar......selepas beberapa bulan..ckg ku menghamilkan anakku...kami terserempak dan bertanyakan pd ckg sekiranye die mahu lg die hanye tersenyum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

cikgu anisahWhere stories live. Discover now