C.7.Toate incep cu tine

1.3K 80 0
                                    

Asu

-Mark, .... mmm....

-Asu esti bine? cineva ma prinde de mana si reusesc sa deschid ochii.

Nu este el, nu este nici acum....ca un copil plin de dorinte .... diminețile cand deschideam ochii visam sa fie langa mine. Ochii mi se umezesc atunci cand realizez ca nu ma vrea....ca nu e aici.

-Richard, ce faci aici? ma bucur sa te vad.

-Asu si eu dar nu asa....imi saruta mana.

-Cum am ajuns aici ?

Doream sa aud, sa aud numele lui, starea in care l-am vazut cum arata, atat de josnic din cauza mea...oare din cauza mea?

-Nu stiu exact, stiu ca mama ta m-a chemat urgent si cam atat.

-Mama ?! dar cum ?

Nu imi dau seama si lesin....ma simteam slabita....subconștientul meu il visa pe Mark...eram cu el, dar se cearta cu Max....

Nu stiu cat timp am stat adormita, insa cand m-am trezit era o lumina slaba in camera, nu se vedea mare lucru doar simplu fapt ca eram in spital.

Privesc un ceas, era 3 dimineata...incerc sa ma ridic, ma durea abdomenul, ma dau jos si ma duc la geam.

Mark al meu unde e....nu ma vrea, imi pun fata in maini si incep sa plang, ma asez pe un fotoliu, cu privirea catre cer si astept sa ma usuc de durere.

MARK

-Unde e Asu...unde e fata mea....o femeie vine alergand pe hol.

Ma duc sa o intampin, era speriata, semana cu ea....culoarea ochilor era diferita.

-Asu este bine am fost anuntati...

-Cu tine am vorbit? ce s-a intamplat ?

-Cineva o înjunghiat-o, fost ceva rapid...

-Tuu...tu esti cel care venea acasa la ea, tu esti....estii...isi pune mana la gura si ma priveste cu ochi mari.

-Da, eu sunt persoana cu care ati vorbit la telefon.

-Tu esti Mark ?

Nu stiam ce sa zic, eu sunt ce? de unde stia ca ma duceam la ea si ca ma cheama Mark?

-Draga mea, hai sa vorbim cu doctorii, un barbat bine facut o prinde de brate si pleaca, banuiesc ca era tatal ei, ochii albastri, de la el ii avea.

-Mark hai sa mergem, nu mai putem face nimic, plus ca va veni politia si nu dai prea bine, daca e adevarat ce a zis si mama ei...ce e cu tine ?

Plec fara sa mai pot zice, face ceva...ma despart de ei si ma duc acasa.

Petele de sange de pe camasa amplifica starea mea proasta....am luat camasa si am rupt-o, a ramas doar franjuri de ea.

Intru in baie, ma spal si ies intr-un prosop in jurul taliei. Imi pun un pahar de alcool, iau o gura...gandul ca asta m-a impins sa fiu neputincios, m-a facut sa sparg paharul....ma duc la usa.

-Uau Mark, ce asteptare...

-Nu intra, ca nu ai ce cauta aici....pleaca ca nu am chef de tine.
Jasmin ranjea la mine, privind insistent spre prosop.

-Ce ai patit la mana ? intra in casa si vede camasa plina de sange, paharul spart.

-Mark ce ai patit ? ce s-a intamplat....atat sange ???

-Nu este al meu, acum poti pleca Jasmin.

-Dar al cui?

-Nu te priveste, tipam la ea, ma duc la usa si o deschid.

Ea se pozitioneaza in mijlocul canapelei, ca si cum nu intelege gestul meu, isi imbratiseaza brate si ma priveste serioasa.

-S-a intors inocenta?!

-Jasmin, am avut o zi plina, vreau sa pleci, daca nu o faci tu e posibil sa te dau eu.....eram nervos, nu aveam chef de gura ei, sa nu mai zic de fata ei.

-Mark isi bate joc de tine, iar tu catelus bleg, o sa te duci dand din coada la ea....ai uitat ca nu i-a pasat de tine, te-a lasat pentru bani, pentru avere si lux....ceva ce nu ii puteai oferi...

In doi pasi am prins-o de brate si am ajuns cu ea la usa, am dat-o afara si am inchis usa.

-Esti asa un prost, vei suferi....vocea ei se auzea si dupa usa.

Ma duc sus la etaj, imi iau un tricou si o pereche de pantaloni, hanorac si ies pe terasa, stau si privesc cerul....inchid ochii si tot ce vedeam era ea, ochii ei atat de frumosi, tristi, atat de fragila si totodata puternica.

Asu ce ma fac cu tine, ma topesc dupa dragostea ta, simt ca soarele nu este sufiecient cat sa ma încălzească, nimic nu este suficient.......nimic si totusi astazi cu o privire mi-ai oferit tot ce aveam nevoie pe moment.

Am stat si nu aveam somn, orele treceau, ma uit la ceas era trecut de 3. Imi iau casca si plec spre spital....ajung acolo, scot o hartie cu ceva zerouri pe ea, la cine trebuie si reușesc sa ajung pe holul unde era salonul ei.

Pasesc in camera si o vad cum dormea pe fotoliu, ma duc langa ea si nu ma puteam abtine sa nu ma holbez la ea, parca pentru prima data vedeam o femeie.

Era frumoasa, buzele ei rosi si mari, pometii ei, bărbia, fruntea, forma ochilor....ii indepartez o suvita de par. Privirea imi cade pe linia maxiarului, pe gat, fara sa ma pot abtine am atins-o cat de usor am putut pe gat, coborând in jos...dar...

Ochii mi s-au marit, latisorul era la gatul ei, il purta si acum.. .am si uitat de el.

O prind incet in brate si o asez pe pat, imi era atat de draga, nu vroiam sa plec...ma uitam la ea si nu ma induram sa plec...nu avea verigheta, ciudat...poate nu e căsătorită cu el, inca nu e.

-Asu te vreau inapoi, spun atat de incet cat abia ma auzeam eu...insa gandul ca spun, ma ajuta.
Te iubesc, nici nu ai idee cum... cum fac sa fii a mea ???
Vreau tot ce mi-ai luat, vreau tot ce e al meu si toate incep cu tine si doar prin tine le pot avea...promit ca vom fii impreuna curand, iubito.

Parasesc camera si plec, ma urc pe motor si asteptam clipa cand ne vom vedea stiam ca va fii curand, aveam idee si cum.

Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum