#21#Gençler ve genç kalacak insanlar ben geldim bu hafta full atmaya çalışacağım yb'ler fazla fazla gelecek merak etmeyin babam bir hafta rapor yazdırmış okula benden habersiz gidip. Aman benimde işime geldi neden çünki yb yazacağım sizlere. Ve bugün 2 yb gelcek belki üç.
DİP NOT: EĞER OYLAR 100'Ü GEÇERSE TOPLAM 3 YB GELECEKTİR...
İyi okumalar
Jimin'in Ağzından
Yun hastaneden çıkmıştı ama yüzüme bakmıyordu. Mesaj atanı buldum ama bana artık değil kalbini çöpünü bile vermez. Mesajı atan Liseden Hyejin'di amacı ne bu kızın anlamıyorum. Sevgili olan insanların arasını bozup kaçmaya bayılır kendisi. Ama sen dur bakalım Hyejin hanım bekle sen.
Yun'un Ağzından
Hastaneden çıkmıştım ama Abim yanımda değildi. Noona unni ile bir iki günlük tatil yapacakmış beyefendi. Senin burda kardeşin hasta derdi çok sen oh gez anca. Zaten Jimin'i de özledim ama dersini alsın.
(Telefon görüşmesi)
Yun: Abi!! Nerdesin?
*............*
Yun: Sen git ya keyfine bak hadi çok öptüm.
Abimin suratına telefonu kapadıktan sonra telefonum anında çaldı arayan So-yun'du. Ne oldu acaba?
Yun: Efendim kanka. Özledim yaa. Bebişler nasıl?
So-yun: Kanka bugün bize gel.
Yun: Neden ki?
So-yun: Herkesi toplayıp ikizlere isim bulcaz tamam mı geliyorsun değil mi?
Yun: Kanka olayları biliyorsun Jimin'le küsüm o gelirse olmaz.
So-yun: Kanka zaten onlar Jungkook'un çalışma odasına gidip benim prensime isim bulacaklar bizde prensese isim bulcaz olmaz mı?
Yun: Olmaz!!
So-yun: Amaa~~ Tamam Jimin gelmesin.
So-yun'un Ağzından
Aslında bilerek yaptım daha da doğrusu azcık yalan söyledim yani Jungkook Jimin'i ben Yun'u çağırdım yani amacımız ikisi barışsınlar artık.
So-yun: Aşkımm!
Jungkook: Efendimm!
So-yun: Jimin'i aradın mı?
Jungkook: Evet geliyor. Sen aradın mı Yun'u?
So-yun: Evet o da gelecek.
2 SAAT SONRA
Yun'un Ağzından
Aslında şık giyinmek fazla tarzım olmadığı için spor giyinmeyi tercih ettim oh mis rahat rahat ne güzel. Acaba ne yapıyor şuan?
(Hazırlanıyor kkk) Şimdi diyeceksiniz neden ayrıldım madem seviyorsun. Benim amacım sevmediği insana numarasını nasıl verdiyse öyle cezasını çekmesi gerek yalan mı?Arabamı Jungkook'un evinin önüne park ettim ve eve girdim eve girince hayran olduğum o koku doldu Ciğerlerime kadar.
So-yun: Hoşgeldiniz.
Yun: Hoşbuldum da başka kim var?
So-yun: So-young, Taehyung, Yoongi hyung, Noona unni ve son olarak sen ve Jimin he birde ben ve jungkook.
Yun: Bilmeliydim böyle olacağını.
Jimin'in Ağzından
İçerden sesler geliyordu ve benim o hayran kalıp öldüğüm ses bu..... bu Yun'du. Mutfaktan hızla çıkıp ona baktım evet o burdaydı helal sana Jungkook kedi olalı bir fare tuttun.
Jimin: Yun!!!
Yun: Jimin!!!
OYLAR 100'Ü GEÇSİN TOPLAM 3 YB GELSİN OLAMAZ MI??
Acaba Jimin ve Yun barışacaklar mı?
Yun Jimin'i affedecek mi?