Nelle: 18 éves, szőke a haja, szeme kék, 175 cm magas, a hugával költözik Kim-ékhez.
Carly: 6 éves, haja szőke, szeme kék, 149 cm, nagyon joba vannak Nelle-val.Az nap nem csináltunk semmi érdekeset, csak játszottunk Carly-val és beszélgettünk.
Az éjszaka közepén a konyhából kiszűrődő fényre és zajra ébredtem. Justin-t nem akartam felkelteni, mert olyan békésen aludt. Kimásztam az ágyból magamra kaptam a köntösöm és félve kiléptem a hálóból.
Nem láttam semmit csak a nyitott spajz ajtót, mögé léptem és becsaptam, majd a zárban lévő kulccsal bezártam.
-Megvagy!-kiáltottam el magam.
-Én vagyok.-Carly szólalt meg, és hallottam a hangján, hogy mindjárt elsírja magát. Gyorsan kinyitottam az ajtót, hogy ki tudjon jönni és megöleltem.
-Jaj, ne haragudj, azt hittem egy betörő.
-Semmi baj.-szipogott.
-De mit keresel?
-Éhes voltam és gondoltam eszek valami kekszet de nem találtam.
-Gyere, az ebbe a szekrénybe van.-mutattam a felső polcra.
Miután megette a kekszet visszafeküdtünk aludni, de mivel már nem voltam álmos, azon agyaltam, hogy milyen lesz egy gyerekkel. Fiút vagy lányt szeretnék? Mindegy. Csak legyen egészséges. Annyira elvonta ezek a gondolatok az agyamat, hogy nem is vettem észre, hogy már 6 óra van. Kimentem kávét csinálni Justin-nak, Nelle-nek és magamnak. Carly-nak pedig kakaót készítettem egy kis rántottával. Mikor kész lettem Nelle álmos arccal vánszorgott le a lépcsőn.
-Jó reggel, rosszul aludtál?
-Jó reggelt, csak a teli hold miatt, akkor sose tudok aludni, meg Carly is folyton az én oldalamon feküdt.
-Ki tudjuk húzni a kanapét ha nem férsz el!?-ajánlottam fel a "nagyon" kényelmes kanapénkat.
-Nem kell. A hugom mindig velem alszik...mióta meghalt anya.
-Értem, csináltam kávét.-próbáltam elterelni a gondolatait az anyukájáról.-Már fél 10 és Carly még mindig alszik, remélem nem lesz beteg.-aggodóan nézte az óráját Nelle.
-Nem hinném. Szerintem csak fáradt, mert éjjel lejött kekszet enni.
-Tényleg? Pedig nem szokott éjszaka enni.-én csak mosolyogtam.
Épp ekkor lépet be a barátom.
-Jó reggelt te álom szuszék.-csókoltam meg még félálomban lévő Justin-t.Mikor már Carly is felkelt és megreggeliztünk, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a játszótérre, meg fagyizni a városba.
A városközpontba érve vettünk fagyit Carly-nak és Justin-nak. Mivel mi úgy döntöttünk, hogy inkább a Sturbucks-ba veszünk karamellás jegyeskávét.
-Szívem, ameddig mi kikérjük az italunk, elmentek a játszótérre? És utánatok megyünk.
-Persze.-válaszolt lelkesen a „bébicsősz".
-De neked nem gond, hogy ennyiszer kell vigyáznod rá?-kérdezte Nelle.
-Dehogy is, nagyon szívesen vigyázok erre a csöpségre.-lelkes barátomhoz hajoltam egy pusziért.
-Akkor sietünk.Mikor megkaptuk a hűsítő italunkat ráírtuk a nevünket az üvegre és úgy ballagtunk Justin-ék felé. Közben jókat nevettünk a sulis storykon.
Beléptem a kapun és akkor vettem észre, hogy Nelle 3 méterrel mögöttem le van dermedve. Nem értettem mi a baja, de megláttan, hogy egy nagyon helyes fiún legelteti a szemét. Oda léptem hozzá... Még akkor sem mozdult. Oldalba böktem és a fülébe súgtam, hogy menj oda.
Én addig a homokozónál lévő Carly-hoz mentem.
-Már jó rég óta beszélgetnek.-jegyezte meg Justin.
-Igen, remélem valami rendes gyerek, mert már rá férne egy kis bodogság.
Egyszer csak egy ribancos külsejű csaj kezdett el feléjük haladni.
-Justin nézd...
-Ki az a csaj?
-Nem tudom.
Oda ért hozzájuk és nagy meglepetésünkre a csaj beült a srác ölébe és látványosan smárolni kezdtek. Nellé-re pillantottam aki zavartan nézett más irányba.
-Megölöm ezt a gyökeret.-álltam volna már fel de Justin visszatartott.
-Hogy lehet valaki ennyire gerinctelen, hogy van barátnője és akkor flörtöl egy másik csajjal.
Mikor elszakadtak egymástól egy kisgyerek futott oda hozzájuk. Kb 4 éves lehetett.
-Anyaaa!-hallotuk ahogy a kisfiú elkiabálja magát és a csaj nyakába ugrik.
-Mi van? Az a gyerek az övé? Na jó most már oda megyek!-felálltam és futó lépésbe közeledtem az ismét ledermett barátnőm felé.
-Nelle gyere!-kezdem el húzni a könnybe lábadt szemű lányt.
A homokozóhoz érve leültettem és nyugtatgatni kezdtem.
-Mesélj el mindent. Mit mondott? Ki az a csaj? És ki az a kisgyerek azon kívül, hogy a gyereke./Sziasztok. Meghoztam az új részt, nem lett a legjobb de azért remélem teszik, és próbáltam hosszabat írni. Ha tetszik vote-olj, kommentelj. Szép estét!🙂/
KAMU SEDANG MEMBACA
-Valódi érzés-
RomansaA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----