Daha 14 yaşındayım ama hayatın zorluklarını veya acımasız olduğunu biliyorum . Etrafımda sevgisiz , her şeyin para olduğunu düşünen ve önyargılı varlıklarla yaşıyorum . Ailem ; gece yatarken üstümü örtüp öpecek , yaptığım birşeyden gurur duyacak , dertleşebileceğim , benim yaşıma inerek konuşabilecek annem ve babam yok çünkü yaptığım bir şeyden dolayı sürekli bağıran , beni sadece getirgötür işleri için doğurmuş annem , sürekli dalga geçen babam var . Onlar yüzünden özgüveni kaybolan bir de ben var tabi . Ve onlardan korkan . Ve önyargılı arkadaşlar . Mesela Facebook ta altı aydır birşey paylaşmıyorum . Az kişi beğenirse ezik bir insanım çok kişi beğenirse tanımadıklarını ekleyen sürtük olurum bi de babanız hergün facenizi kontrol ediyosa birşey paylaşmak daha da zordur . Az kişi çok kişi beğenmiş kimin umrunda benim değil mesela . Ama benim arkadaşlarımın hepsinin umrunda . Hepsi beğeni köpeği .
Hayatınızda sizi zor durumlardayken gülümsetebilen karanlıkta size ışık olan bir insan her zaman vardır . Benimde var ama çok uzakta . Miley . Onun kadar cesaretli olmak isterdim daha doğrusu güçlü . İnsanlar sadece dış görünüşe bakarak yargılarlar . İnsanlar sadece önyargılı et yığınları benim için . Kalbinizi kırarlar bilerek . Üzülmenizi isterler bazen ölmenizi artık o kadar zor gelir ki siz bile kendinize düşman olur ölmek istersiniz . Ben sevmediğim insanın üzülmesini bile istemem .
Ben en yakın arkadaşımın en yakın arkadaşı olamadım Ben hep arkada , dışlanılmış insan oldum .
Ben Emily Fitzpach !! ..
Bu bölüm girişti yakında ikinci bölüm yazacağım .
- Eylül Betül