Paula izmisīgi centās ko pateikt, bet viņa sajuta kā no aizmugures kāda roka satver viņu, un pār muti pārlīmē līmlenti. Tad, tik pat cieši turēdams Paulu, slepkava iesēdināja viņu krēslā un arī ap rokas un kājas aptina ar līmlenti.
Beidzot Elza un baltā maska nostājās blakus viens otram, abi skatījās uz Paulu. Valdīja klusums.
Elza pārtrauca klusumu ar skaļu:
- Labi, es paskaidrošu. Šim vīram un man ir noruna, es palīdzu viņam tikt vaļā no tevis, bet atlīdzībā viņš garantē man Markusu. -
Paula ar asarām un izmisumu acīs skatījās Elzā.
- Neskaties uz mani ar tām savām kucēna acīm! Tas neko nedod. Man tu vienmēr esi kaitinājusi, man būtu bijušas cerības ar Markusu, bet tevis dēļ, tas viss ir cauri. Tu esi pie visa vainīga, TU! - , Elza kliedza.
Maska piegāja pie Paulas un norāva līmlenti no mutes.
Meitene uzreiz tvēra pēc gaisa.
- Elza..bet es pie tā neesmu vainīga..lūdzu nedari neko -
Elza gribēja kaut ko teikt, taču viņu pārtrauca slepkava.
- Pietiek! Nekādas žēlošanas. Ķersimies pie lietas. Plāns ir tāds, Paula piezvanīs Pērlei, Markusam un Raivo, viņi atnāks šeit. Es protams noslēpšos. Tad Elza ierosinās uzspēlēt pudelīti. Tālāk visu atstājiet manā ziņā..Es par visu parūpēšos.. -
Paula norija asaras un paņēma telefonu.
"Šīs ir beigas", viņa nodomāja..
Jau pēc pusstundas kāds piezvanīja pie durvīm. Maska skrēja paslēpties blakus istabā, Elza lika Paulai atvērt durvis.
- Galvenais, uzvedies itkā viss būtu normāli. - , Elza atkārtoja.
- HEYY! YOO PAULAA KĀ IET? -, draugi ieskrēja iekšā.
Paula centās pasmaidīt, - umm..es ceru ka visi piekrīt, ka mums pievienosies arī Elza. -
Pērle un Markuss neko neteica, taču Raivo dusmīgi paskatījās uz Paulu, - Kāpēc tu ataicināji viņu? Es taču teicu.. -
Elza paspēra soli uz priekšu un pārliecināti atbildēja, - Vispār, Raivo. Man vairs tu neinteresē. Aizmirsti to visu kas notika starp mums. -
Pēc maza brītiņa, viņa ar pārspīlētu smaidu aicināja visus uzspēlēt pudelīti. Visi, protams, piekrita.
Pirmie 3 jautājumi gāja normāli, taču pēc tam Elza uzgrieza pudeli, tā apstājās pie Pērles.
- Pērle, kā tev iet ar Raivo? Jūs taču esat pāris tagad. -
Tas ļoti pazemoja Pērli. Raivo tikai klusēja. Pērle sāka skaidroties ar Elzu, bet tikmēr Paula klusām aizlavījās uz tualeti. Markuss to redzēja. Taču, kad viņš sajuta vibrāciju kabatā, puisis uzreiz saprata, ka sms ir no Paulas.
- Eu, es aiziešu uz virtuvi padzerties..tūlīt būšu-, viņš paziņoja.
Paula ieslēgusies tualetē, bija Markusam pa sms izskaidrojusi visu situāciju. Abi saprata, ka tūlīt jārīkojas. Tikai kā?
"Man ir ideja. Tikai nāc, un skaties", atrakstīja Markuss.
KAMU SEDANG MEMBACA
Daļa no manis
Fiksi RemajaMarkuss un Paula - perfektais pāris. Kādu dienu, viņa sastop senu paziņu - vēljoprojām svarīgu cilvēku. Drīz vien, meitene saprot, ka aiz žilbinošā smaida un nevainīgajām acīm slēpjas kas vairāk. Vai Markuss spēs saglābt mīlestību pirms ir par vēlu?