Mergand pe un hol in fundal auzinduse strigate de incurajare si huiduieli de la fanii adversi, un singur lucru simti, un fior lung pe sina spinarii care iti incinge muschii la maxim si te face sa innebunesti, asta este simtul unui luptator, aici in ring, aici e viata mea.
Intru in hala uitandu-ma in jur si tot ce vad sunt oameni ce striga dupa luptatorul lor, intorc privirea spre ring si imi vad adversarul gandindu-ma numa cum sa il dobor cat mai repede si sa plec de aici. Urechile mele aud numa incurajari si tactici de la antrenorii mei, dar jumate din creierul meu e atent in alte parti.
Mai 5 minute si este timpul, timpul pentru primul meu meci, oh doamne ce fiori, ah emotiile si frica ma cuprind impreuna cu o adrenalina extrema ce ma face sa omor, am decis sa nu ascult de antrenori si sa lupt in stilul meu, sa dovedesc ca nu am venit degeaba. Mmm simt sangele curgand pe buze simtindule crapate si vazand umpic in ceata, o lupta grea pot zice, dar nu prea grea pentru mine, dupa mai multe runde si multi pumni castig primul meci prin K.O, ma simt mandru, ma simt liber, tot ce gandeam era sa plec odata si sa ma imbat, da, ce gandire de copil mai aveam.
Dupa meci am decis sa merg la un bar sa ma ditrez si eu putin daca tot am castigat, dar ce sa vezi surpriza ca dau de adversarul ce l-am batut si prietenii lui, observ priviri nu prea calde dar totusi normale ce ma cuprind din toate partile, apuc un scaun si ma asez la o masa singur, dupa un minut vine o chelnerita frumoasa la mine, ma intreaba ce vreau sa comand si dupa pleaca dand din fund umpic, sincer la prima vedere nu ma interesat decat sa beau, nu prea ma gandeam la fete, nu eram genul norocos.
Dupa vreo 2 ore de baut intens si privit in gol ma ridic de la scaun podeaua scartiind sub fiecare pas ce il faceam, tipii aia deja plecasera, pacat, poate ma distram mai mult. In timp ce mergeam usor clatinandu-ma spre iesire domnisoara de dinainte ce imi luase comanda se pune in fata mea spunandu-mi ca daca vreau ma duce acasa ea cu masina, eu fiind un "gentlemen" ii spun ca nu este nevoie si plec pe drumul meu singuratic spre casa. Dupa cateva strazi dau de baietii mei, ma asteptau unde nu era lume ca sa ma bata bine, atunci am realizat chit ca eram beat ca lumea e mai rea decat credeam, gelozie, ciuda, primul meci si atata ura, cuvintele astea imi treceau prin minte in timp ce imi lu-am bataie.
CITEȘTI
Lovitura Decisiva
Боевик"O lupta, o viata, omul traieste simplu si nu isi bate capul, de aici putem invata ca nu numai placerea conteaza, nu numai banii, trebuie sa lupti si trebuie sa traiesti pentru a putea curge in aceasta viata. Ai grija sa nu primesti Lovitura Decisiv...