2.

528 26 27
                                    

Multimedya Neji'nin karakter şarkısı :)

Hepimiz koşucuları aratmacak bir hızda okul bahçesine koştuk.
Neyse ki sadece açılış konuşması yapılmış ancak birileri yokluğumuzu fark etmiş olabilir mi ?
Kürsüde duran ve okul müdürü olduğunu düşündüğüm kişi,bize baktı ve bir iç geçirdi.İlk günden birilerini azarlamak istemiyor olmalı.
Birkaç dakika sonra..

Tsunade:Herkes sınıflarına dağılabilir.1-2 sınıfı burada kalsın.
Hepimiz birbirimize endişeli bir şekilde bakıyorduk.
T:İlk günden geç kaldınız..Cezanız kütüphaneye gerekli kitapları yerleştirmek.Dersleri sorun etmeyin.Bugün ders işlenmeyecekti zaten.
Gidebilirsiniz...

Kiba: Açıkçası daha kötü bir şey bekliyordum.
-Ben de,ilk gün olduğu için olmalı..

Kütüphane sorumlusu ve Edebiyat hocası olduğunu öğrendiğim Kurenai Yuhi-sensei bize kitapların düzeninin nasıl olması gerektiğini anlattı ve işe koyulduk.En üst raflara eremeyen Hinata'ya yardım ettim.Çok centilmen hissediyorum.Benim erişemediğim raflarda da birkaç kişi yardım etti.

Bir süre sonra Hinata kısa bir çığlık attı.Ona yakın olan tek kişi olduğum için hemen yanına gittim.Olayı Naruto'dan dinlemem gerekti çünkü Hinata iyi değildi.
Naruto:Kitapları raflara yerleştirirken rafın karşısında Hinatayı gördüm ve selam verdim.Sonra böyle oldu.O kadar korkunç değilim aslında..Garip bir kız.
-Anlıyorum..
*Naruto uzaklaşır.
Hinata:Yüzlerimiz çok yakındı..Paniğe kapıldım.
-Peki..Benim buradaki işim bitti ben diğer tarafa geçiyorum.
Hinata:Tamam ben de birazdan gelirim Tenten-san.

Kucak dolusu kitapla diğer rafa gittim.Sanırım tek kişi değilmişim çünkü birisine çarptım.Ve 3 tane kitap düşürdüm.
-Uh, neresin ve kimsin?Seni göremiyorum.
I:Seni beceriksiz,ben Ino..
-Afedersin Ino-san
I:Sessiz ol
Eliyle ağzımı kapattı,anlamamıştım.Shikamaru ile konuşan Sasuke'den bahsediyordu sanırım.
"Mmm" sesi çıkararak ve başımı anlamışçasına sallayarak daha fazla sıkarsa çenemi sökeceği ağzımı bırakmasını işaret ettim.
Sasukeyi büyük bir dikkatle dinlerken ellerini yavaşça çekti.
Bir süre sonra ikisi de konuşmayı bitirerek ortadan kayboldu.
-Daha ilk günden mi birilerine kalbini kaptırdın?
Yere düşen kitapları aldığımda konuşmaya başladı..
I:Bu seni ilgilendirmez.
-Hey sakin ol!O kadar ilgilendirmezse yaymam da sorun olmazdır herhalde.
I:*iç çeker*Öğrendiğine göre artık bir anlamı yok.
Şu pembe saçlı pireyi görüyor musun?
-Sakura-san mı?
I:Evet!O benden Sasuke-kun'u çalmaya çalışıyor.
-Yani rakipsiniz öyle mi?
I:Onu rakipten çok Sasuke-kun'a yapışan bir sülük olarak görüyorum.
-Hadi ama, bence abartıyorsun.
I:Hiç de bile!

Anlıyorum demek ki basit bir rekabetten ibaretmiş.

Sakura: Demek öyle düşünüyorsun Ino!

Konoha High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin