Дзън, дзън, дзън. Ето вече е най-страхотният празник за всяко дете, чийто баща го бие с колан, а именно Коледа! Тао бе поканил Крис у баба Чинг и дядо Чонг за празниците. Докато сладката жълта бабка на Тао сгъваше прекарните сърмички, а дръпнатият му дядо опъваше една след друга безбандеролните си цигари, в цялата всекидневна, между цигарения дим се долавяше една друга миризма, миризмата на коледен секс. Крис седеше на фотьойла и тактично опипваше 12-сантиметровия си пенис, докато Тао беше взел една толумба и я бе сложил там 'де' слънце не огравя, за може да се подсеща за страстните нощи в хотел "Балкан", макар и в присъствието на възрастните. Вече към 19:30, всички са на масата. Дядо и баба похапват сладко, сладко сърмички и други китайски гнусотии като буболечки със соев сос, докато Крис, седящ срещу Тао, прехапва страстно устната си, че пак кръв ще рукне. Малкият Крис толкова много жадуваше за касичката на Тао, че дори образува лека повдигнатинка, но естествено, че не можеше да сподели сексуалните си влечения в присъствието на Баба и дядо Чинг Чонг, затова реши да го намекне по начин, по който само те могат - чрез храната. Крис бавно махна зеленцето от сърмата, а след това погледна към Тао, който си взимаше хляб, но Пандата без да иска взе две филии. Ето това беше момента на Крис, той се възползва от него и реши да каже онези думи. Онези прекрасни думи - "Искаш ли да ти разлепя филиите"...