Bir aşk hikayesi düşünün mavi gözlü kadın ve esmer erkek enterasan bir tanışma büyük bir aşk asker adam güzel kadın tesadüflere inanmak lazım bazen birgün erkek bi uygulamada gezerken bir kızla karşılaşır ve tutulur aslında nutku tutulur konuşmaya başlarlar ama biraz çekingen adam kadın gidecek diye korkar ondan sosyal medya hesabını ister kadında güvenir verir bunlar konuşurlar konuştukça kaynaşırlar birgün kız der ben senin yanına gelicem olan tamam der numarasına verir olan arasın diye kız gelir ve bir banka otururlar ikiside anlamsızca güler kızda olanda birbirilerine sarılmak ister ama utanırlar bakamazlar dahi derken kız gider olan mutludur ama yediremez gitmesini sonra aradan bi kaç gün geçer ve olan kızı arar müsayitsen geliyim diye kız tamam der ve buluşurlar sonra müzik dinleyerek otururlar ikiside dokunamaz dahi biri birine 😍 sonra öyle yüz yüze dahi bakamadan konuşurlar ve ayrılırlar ama bitmedi kopamıyolar büyük bir aşk olucak belli 2 dakkaya bir aramalar doyamamalar birden bire sanki bir rüzgar 2 sinide yan yana getirdi... Aradan biraz zaman geçti ve olan bi süpriz düşünüyor kıza der cumartesi saat 12.30 gübi hazır ol alıcam ve kız tamam der ama bunun için yogun bir hazırlık var ama değer çünkü erkek onu ölümüne sever ve kızı evinden alır ilk buluştukları cefeye giderler ve mada bile aynı masa ilk oturdukları masa ve kız şaşırır diz çöker erkek yüzügü çıkarır ve benimle bir ömür olurmusun dedi ve kız evet dediler ve kavuştular...