Техьонг си легна късно вечерта и не можа да спи. Точно обратно беше при приятелят му.
По-големият се чувстваше някакси гузен. Осъзнаваше, че се превръща в работохолик, но се налагаше. Правеше го за доброто на приятеля си.
Сутринта с Чонгкук се събудиха по едно и също време.
Техьонг обви ръце около сънения си приятел.
-Добро утро, слънце. - прошепна нежно по-големия.
Кук се усмихна лекичко и остави гаджето си да го обсипва с прегръдки и нежни целувки поне за кратко. Харесваха му сутрешните ласки, но когато не бяха изпросени.
-Добро да е.- отвърна леко сухо момчето.
-Искаш ли да излезем по-рано и да си вземем кафе?- попита Те сладичко.
-Не. - отсече другия.
-Не?- повтори Техьонг объркано.- Нали искаше вни....Така де. Нали искаше да прекарваме повече време заедно?
Тези постоянни смени на настроенията у половинката му го напрягаха до краен предел, но стоеше тихо и кротко, защото не искаше да усложни крехката ситуация още повече.
Чонгкук стана от леглото, сбърчил вежди.
- Не си ме разбрал правилно.- продължи раздразнено той, насочвайки се към банята.- Искам да се сещаш за мен. И искам да ме обичаш без да ти напомням. Това е.
- Ама, Кукинце, аз те обичам постоянно.
- Не и колкото работата. Тя винаги е по-важна.
Последва двуминутна тишина, докато Чонгкук си миеше зъбите. Това бяха най-дългите две минути в животите им. Техьонг се опитваше да измисли какво да каже, но мозъкът му сякаш беше блокирал. Не знаеше как да формулира изречение, с което да не обиди приятеля си.
-Мълчанието ти е знак на съгласие, Те.- добави по-малкия разочаровано, излизайки от банята.
-Мълчанието ми е знак, че ми е писнало от постоянните ни спорове за глупости.- отвърна злобно Техьонг.
Нямаше за цел да нарани Чонгкук, но вече му идваше до гуша. А сега, когато го погледна и видя, че очите му са насълзени, съжали мигновено.
-Днес няма да се прибирам. Мисля, че ще е добре да го знаеш.- прошепна по-малкия в опит да преглътне сълзите, които го давеха в момента.
-Моля? И къде ще бъдеш? Кога го реши това?
Техьонг се паникьосваше.
-Реших го преди вчерашния ни разговор. Сготви си нещо за ядене, когато се прибереш.
Чонгкук се облече набързо, извади раницата си и излезе от стаята, затръшвайки вратата зад гърба си.
Те се отпусна назад и шумно въздъхна, демонстрирайки раздразнение.
VOUS LISEZ
Sᴇɴꜱɪᴛɪᴠᴇ ꜱᴘᴏᴛꜱ|| Tᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
NouvellesКъдето Чонгкук се нуждае от внимание и знае всички слаби места на Техьонг. ©noodleyoon