***Susipažinimas***

34 1 0
                                    

Būdama 16 metų turėjau svajonę nukeliauti į kokią šalį, susipažinti su kokiu atlikėju. Suėjus 19 gimtadieniu Facebook'e gavau žinutę nuo gražaus vaikino. Atsidarau ir žiūriu ,kad mane pasveikino  BTS atlikėjas. Net nustebau😱. Jo vardas buvo Jimin. Nedelsdama atrašiau jam.
Jimin parašė:
- Sveika, Rose, sveikinu su gimtadieniu!!!.
Aš atrašiau:
- Labas. OMG Jimin ačiū!!
Jimin parašė:
- Ar netrukdau?
Aš atrašiau:
- Ne, netrukdai. Negaliu patikėti kad mane dainininkas su gimtadieniu pasveikins😂.
Pradėjome bendrauti. Po kelių mėnesių Jimin pasiūlė draugauti. Aš sutikau. Praėjo 1 metai, kaip mes pora su Jimin. Jis pasiūlė atvykti ir susipažinti artimiau. (Pranešiau mamai, kad turiu draugą, Jimin ir pranešė tėvam, kad turi mergina). Nedelsdama nusipirkau bilietą, susiruošiau daiktus. Nuėjau į virtuvę, užsitaisiau puodelį kavos ir atsisėdau, pasiėmiau kompiuterį ir toliau bendravau su Jimin.
Jimin manęs paklausė:
- Ar susiradai būstą, kur gyvensi?
Aš atsakiau:
- Einu dabar kaip tik ieškotis. O kas?
Jimin man sako:
- Neieškok, apsigyvensi pas mane.
Aš atsakiau:
- Ar tikrai? Aš jaučiuosi nepatogiai.
Jimin man sako:
- Nesuk galvos dėl būsto, kiek noriesi tiek galiesi būti.
Aš atsakiau:
- Gerai. Parašysiu kaip išvažiuosiu iš namų.
Jimin man sako:
- Gerai. Tik nepamiršk. Kaip atskrisi į Korėją aš pasitiksiu. Myliu❤️❤️❤️
Aš atsakiau:
- Aš irgi ❤️❤️❤️.
Atvykusi i oro uosta pranešiau Jimin, kad tuoj jau skrisiu su 1 lėktuvu.
Aš parašiau:
- Labas, aš jau oro uoste skrisiu tuoj su 1 lėktuvu.
Jimin atrašė:
- Laba, gerai kaip jau nusileisi Korėjoje pranešk.
Aš atsakiau:
- Gerai....
Ilgas skrydis nusimato 9 val. Atėjo rytas.
***Atvykimas į Korėją***
Pranešiau Jimin, kad jau nusileidau.
Aš parašiau:
- Laba, jau nusileidau.
Jimin atrašė:
- Laba, aš jau laukiu oro uoste.
Tik įžengusi pro oro uosto duris pamačiau stovintį vaikiną su plėšytais džinsais ir palaidine. Stovėjo su didžiausią puokštę rožių. Rožių puokštėje buvo dėžutė, o toje dėžutėje buvo grandinėlė.(Buvau apsirengusi irgi su suplėšytais džinsais ir palaidine).Taip, tai buvo Jimin. Tik pamatęs mane, jis pribėgo prie manęs apsikabino, pabučiavo ir kurį laiką laikė savo glėbyje ir nepaleido. Kol Jimin kalbėjosi su draugu, aš nuėjau pasiimti daiktų. Tik atėjus iki Jimin, greitai paėmė man iš rankų visus daiktus ir vedėsi link mašinos, sakė kad draugas atvažiuoja. Išėjusi iš oro uosto, jau mūsų laukė Jimin draugas. O pasirodo tas draugas buvo iš BTS, vardu J-Hope. Pagaliau atvykome į Busaną miestą, kuriame gyveną Jimin ir jo draugai.
***Susipažinimas su Jimin tėvais***
Po skrydžio važiavome pas Jimin tėvus susipažinti. Vėliau, J- Hope parvežė mumis namo, o pasirodo tame name kur gyvena Jimin, ten gyvena visi BTS atlikėjai. Kiekvienas turi savo butą. Namas buvo 3 aukštų. Jimin gyveno 2 aukšte. Įėjome į butą. Jimin butas buvo didelis, jaukus , 4 kambarių. Įėjusi į Jimin kambarį ant stalo stovėjo mano nuotrauka. OMG to negali būti😱😱.
*** Įsikūrimas Jimin bute***
Išsikroviau daiktus, viska susidėjau kur reikėjo. Nuėjau į svetainę, ten kur sėdėjo Jimin. Aš paklausiau jo:
- Ar gali man užsegti grandinėlę?
Jimin sako:
- Taip.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gyvenimo istorija su Jimin❤️?? (1dalis)Where stories live. Discover now