Sabah alarmın sesiyle uyandım demeyi çok isterdim ama Ji Yoon(arkadaşım) beni sarsarak kaldırmaya uğraşıyordu.
So yeon(ben):Yaaa! Tamam kalktım ya.
Bu sırada Ye seo içerden bize bağırıyordu.
Ye seo(arkadaşım):Kahvaltı hazır. Hadi gelin,okula geç kalacağız.
Ji yoon:Geliyoruz!Dimi so yeon.
Ji yoon'un zoruyla sıcacık yatağımdan zorla kalktım. Koluma girdi ve mutfağa yöneldik Chae won (arkadaşım) bizi beklemeden yemeye başlamıştı bile. Hiç zaman kaybetmeden bizde yemeğimizi yedik ve formalarımızı giymek için odalarımıza dağıldık. Sınıfa geldiğimizde kendimi sırama attım. Uyumak için elimden geleni yapıyordum. Chae Won ile aynı sırayı paylaşıyorduk ve o susmak bilmeyen bir kızdı. Üst sınıflardan bir sunbaeye takmış durumdaydı ayrıca o sunbaenin sevgilisi bile vardı. Onu bir çok kez vaz geçirmeye çalıştık ama....
Chae Won: Min yong(bahsettigim sunbae) fotoraf paylaşmış!
So yeon: Niye sürekli bağırıyorsun! Sus artık.
Ben Chae Won'u azarlarken içeri öğretmen girmişti. Oflayarak kafamı tekrar sıraya koydum.
Öğretmen:Çocuklar sizi nakil öğrencimizle tanıştırmak istiyorum
.
.
.
Aaaa çikolata şelalesi!Hep bunu istemişimdir. Biraz çikolata yemeliyim. Tam şelaleye eğilmiştim ki birinin ismimi soyledigini duydum.
.
.
.
Ye seo: So yeon! So yeon! Kalk!Bu arada tenefüs olmuştu.Kızlar başıma toplanmıştı sadece 3 ü değil tüm sınıfın kızları.
So yeon: Sizin gibi insanlarla arkadaş olmak için nasıl bir günah işledim ben?
Yu rae:Sen hala bizi çekiştir. Yeni çocuktan haberin bile yok!
So yeon:Olmekmi istiyorsun? Ne olmuş yeni çocuğa
Kızların hepsi aynı anda birbirlerine baktılar ve gürlemeye başladılar.
"METEOR"
Aaa gerçekten çok önemli bi şey. Bunu demeleriyle kafamı sıraya koymam bir oldu. Hepsi oflayarak yerine geçti. Bende sırıtmaya başladım. Kafamı kaldırdığımda kafamın arkasi aniden bir şeye çarptı. Arkamı döndüğümde yüzüme doğru uzatılmış soguk kahvelerden gördüm. Elin sahibine baktığımda tanımadığım biriydi. Nakil öğrenci diye düşündüm. Ben kahveyi uzun süre almayınca gidip çöpe attı ve yerine döndü.
So yeon: Garip...
Chae Won: Min yong...Min yong...
Uyurken bile şu çocuktan bahsediyordu . Chae won'a tısladım ve gözlerimi yeniden yeni çocuğa çevirdim. 2 saniye sonra oda bana keskin bir bakış attı. Itiraf etmeliyim biraz ürktüm.
Ye seo: Yeonie!
Ye seo nun bana seslenmesiyle kafamı yavaşça ona çevirdim.
Ye seo: Hadi okul bitti. Çantanızı toplayın Tteokbokki yemeye gidelim.
Chae won: Çocukta keseriz dimi.
Ji yoon: Min yong 'a ne oldu?
Chae won: Tek seçenekli olup evdemi kalıyım yani?
Nakil öğrenci biz konuşurken sınıftan çıkıyordu. Hala ona bakıyordum. Niye mi? Kesinlikle yeni oldugu icin.(inandınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dimple
Teen Fiction"Neye bakıyorsun?" "Gamzelerin diyorum öpebilir miyim?" . . . "Hatırlıyor musun? " "..." "Gazmelerimden öpmek istemiştin."