O gramada de intrebari fulgeratoare imi trec prin cap. De ce e el aici? Cum a acceptat aceasta slujba? Ce l-a determinat sa accepte asta?
Din miile de intrebari care imi navalesc mintea doar la o singura intrebare am raspunsul.Numele lui era Jason. Un nume normal de barbat ,si sincera sa fiu, chiar i se potriveste acest nume.
Era imbracat intr-o camasa alba frumos calcata fara nicio cuta.Pantalonii de o culoare bej ii veneau la perfectie completandu-se cu o perechie de pantofi negrii putini luciosi.
Macar acum ii pot multumi ca m-a ajutat cu situatia aceea stanjenita in care mai aveam putin si eram prinsa de acei politisti.Dar o sa trebuiasca sa ii multumesc in privat,fara ca Marco sa afle. Chiar daca acum sunt intr-o relatie cu el , nu prea cred ca o sa se impace cu ideea ca aproape am fost prinsa.-Jason, incantat sa ne revedem! Aud vocea sefului,sau mai bine zis,iubitului meu cum sparge linistea care se formase.
-La fel, Marco! De cand nu ne-am mai vazut?De vreo 32 de ore? Termina intrebarea de pus si amandoi incep sa rada la unison.
Chiar sunt curioasa cum cei doi s-au cunoscut.Par mult mai apropiati decat credeam.Cred ca o sa-l interoghez putin mai tarziu pe Marco pentru a afla raspunsul la toate intrebarile din capul meu.-Vreau sa ti-o prezit pe iubita mea,viitoare ta partenera de lucru,Rose!
-Incantata de cunostinta,Jason! Zic dand mana cu el uitandu-ne amandoi in ochi si zambind.
Mana lui era una calda,o mana uriasa comparata cu a mea.Venele i se vedeau proeminent la fel ca si ale lui Marco.Mainile lor erau exact la fel de mari,singura diferenta fiind ca mana lui Marco imi trezeau niste fiori reci si placuti.
Simt cum bratul barbatului de langa mine se incolaceste in jurul abdomenului mei.Fiorii isi fac aparitia iar eu schitez un mic zambet.Jason observa acest gest si se uita spre Marco intr-un mod dezgustat desi nu inteleg de ce.Probabil stie despre toate aventurile lui. Nu m-am gandit la chestia asta.Daca sunt si eu doar una oarecare?Daca doar vrea sa-mi ia cel mai pretios lucru si dupa sa ma lase cu ochii in soare? Gandurile negative imi strapung mintea incepand sa ma gandesc la fel si fel de lucruri cat mai urate.
Marco observa ca nu prea mai sunt in lumea actuala si am cazut in gandurile mele,asa ca imi strange mai rau abdomentul si ma lipeste de el mai mult.Gestul lui ma face sa chitai putin din cauza surprinderii.Marco ne face semn sa intram in camerele noastre pentru a ne acomoda.Jason deschide usa pe care este o placuta aurie inscriptionata cu numerele 2,5, si 1 lunadu-si la revedere de la noi cu un zambet pasind mai apoi in noua lui casa.
Eu cu Marco intram amandoi pe usa cu numarul 250.Cand intru mai bine in incapere si observ apartamentul raman cu gura cascata.E un apartament imens, in fata mea aflandu-se sufrageria impodobita cu cat mai frumoase lucruri si mai mult ca sigur si scumpe.
In sufragerie zacea o canapea cu 2 fotolii toate avand aceleasi culori,visiniu.In fata lor se aflau o masuta din lemn care era lacuita facand sa para nou nouta.Mai infata putin se afla un imens televizor agatat de peretele de o culoare alba ca laptele.Tot apartamentul era imbibat intr-o atmosfera placuta si relaxanta.Culoriile nu erau stridente,exact cum imi placea mie.-Iti place?Marco ma intreaba intorcadu-se spre mine si zambind.Zambetul acela era unul frumos lasand dantura lui frumoasa si perfecta la iveala.
-E nemaipomenit! Zic mult prea fericita si ii sar in brate stragandu-l cat de tare pot la piept.
Uimit de acest gest,Marco ma strange in brate la randul lui.Ma desparte de el iar in secunda urmatoare ii sim buzele facand contact cu cele ale mele. Buzele lui carnoase gusta cu ardoare si dorinta gustul buzelor mele.Ii cad prada acestui sarut,apartamentul fiind acum intr-o stare nostalgica plina de emotii.Doua luni mai tarziu
-Nu vreau! Zic cu vocea mea de bebelus alintat.Marco vrea sa mergem la un film de groaza care este nou aparut,insa eu refuz.Nu imi plac genul acesta de filme.Ma inspaimanta pur si simplu.
-Nu mori pentru 3 ore,Rose.Doar te rog haide.O sa fie distractiv sa te vad cum te afunzi in scaun. Rade cu gura pana la ureche. Cert e ca spune adevarul.Ultima oara cand am fost la un film de genu mai ca am luat scaunul acasa cu mine.
Ii mai trag o privire fulgeratoare in semn ca nu merg si ma scufund mai mult in canapeaua moale din apartament.
In cele doua luni de cand suntem impreuna a fost raiul pe pamant.Nu ma asteptam ca Marco sa se comporte asa cu mine in viata mea.Puteam paria orice,insa s-a schimbat mult.E cu totul o alta persoana.Chiar tin la el si el se vede de la o posta ca e nebun dupa mine.
In aceste doua luni am facut o echipa extraordinara cu Jason.E un coechipier excelent.Stie sa se ascunda si mai ales e mai silentios ca o pisica noaptea.Ar merita o diploma acest baiat pentru "cel mai silentios om din lume" sau ceva de genul.Salariile noastre au crescut si chiar facem profit chiar daca munca nu prea e legala...-Bine bine, nu mergem nicaieri in seara asta. Spune stiind ca a pierdut acest razboi.Uneori il domin atat de mult iar alteori el este cel care domina.Incep sa cred ca iubirea noastra este una de poveste,insa,nu trag nicio concluzie inca.Au trecut abia doua luni.Doua luni inca care Marco mi-a ajuns la inima.
Simt doua brate calde ce imi acopera abdomenul mic si slabut.Respiratia rece i se simtea pe gatul meu fin.-Te iubesc,Rose! Sopteste la ureche iar pielea mi se face de gaina.Suna atat de sexy si de frumos cum a spus.
-Si eu,Marco!Ziua a trecut mai repede decat m-am asteptat.Marco a plecat acasa lasandu-ma sa ma uit la un serial nou aparut.Era vorba despre un criminal care FBI il cauta de mult timp.Insa nimeni nu stia ca este chiar sub nasul lor,in aceeasi incapere cu ei.
Fiind ora 20:00 decid sa imi fac o baie fierbite plina de spuma in culori vii colorate.Cand termin imi iau o pereche de pijama de culoare mov cu model de unicorni si ma bag in pat.Pleoapele mi se inchid destul de repede,semn ca o sa adorm in curand.Ma las furata de somn pana ce dimineata isi va face aparatia iar o noua zi de munca va incepe.----
Ma incalt cu vechii mei tenesi pe care nu i-as lasa din picioare si ies in secunda doi din camera.Am intarziat deja cu 10 minute la munca iar asta este deja prea mult.Ar putea da totul peste cap din cauza neatentiei mele.Cobor imediat cu liftul zarind numai decat masina lui Marco parcata in fata cladirii.Merg cu pasi rapizi spre ea iar Marco ma observa.Porneste motorul masinii iar imediat cum acesta vede ca am intrat o porneste la goana.-Imi pare extrem de rau ca am intarziat,Marco!
-Nu-i nimic iubire.Oricum nici Jason nu a ajuns la sediu.Probabil are vreo treaba ceva de facut. Il zaresc cum i se arcuieste spranceana si incepe sa rade.M-am prins la ce se refera si am inceput si eu sa rad timid.
In mai putin de 15 minute ajungem la sediu.Coboram toti trei din masina,da toti trei deoarece il zarisem in drumul nostru pe Jason care astepta autobuzul.Nu il puteam lasa pur si simplu acolo asa ca l-am luat cu noi.
Mergem in biroul iubitului meu pentru a vedea noiile informatii despre munca de azi.Marco ne explica repede despre magazinul aflat in partea de vest a orasului,intr-un cartier putin cam populat,ceea ce inseamna ca nu o sa fie asa de usoara treaba de azi.Magazinul era unul micut insa destul de frumos aranjat.Era un magazin de ceasuri care dupa prima parere chiar avea succes.Puteam castiga niste bani chiar binisori din ziua de azi.In jurul magazinului erau blocuri inalte de vreo patru-cinci etaje fiecare de culori visinii.
Dupa ce Marco ne-a explicat ceea ce avem de facut am pornit cu Jason spre acea locatie,nu inainte de-ai lasa un sarut mic pe buze iubitului meu sexy.
Dupa ce iesim din birou o luam la fuga spre metroul care ne va lasa chiar acolo.-De ce ai vrut sa lucrezi in domeniul asta? Rup tacerea care se asternuse intre noi.Chiar sunt curioasa de ce a vrut sa lucreze in acest domeniu, iar pana acum chiar nu am apucat sa vorbim despre asta.
-Din pura placere.Nu ma stii de prea mult timp,dar imi place acest gen de munca.Poate ca Marco nu ti-a spus asta.Eu am mai lucrat pentru el pana acum si am ramas buni prieteni inca de pe atunci.
Dupa ce termina fraza schitez un mic "oh" pe buze si ne continum drumul in aceeasi liniste care a fost si pana sa ii pun intrebarea.Dupa zece minute de mers,caci nu era chiar asa de departe,am ajuns in fata magazinului cu ceasuri.Arata exact ca in pozele aratate de Marco.Ceasurile pareau destul de scumpe.Fiecare avea un model unic in parte.Erau toate frumoase.
Am intrat in magazin.Interiorul acestuia era de o frumusete de nedescris.O lampa decorata cu insemne de lemn trona in mijlocul tavanului facand incaperea sa lumineze.Rafturi umplute de cate 11-12 ceasuri aratau frumos aranjate.Acum trebuia sa punem planul in aplicare.Ma indreptam in fata tejghelei unde se afla o femeie nu cu mult trecuta de varsta a treia.Purta o tinuta eleganta care ii venea perfect pe corpul ei micut.
Tot ce trebuia sa fac era sa o tin de vorba atat timp cat Jason punea cat mai multe ceasuri in valiza.-Buna ziua! Salut femeia din fata mea apropiindu-ma mai mult de ea.
Femeia ma saluta la randul ei cu un zambet tandru dar care se vedea de la o posta ca e si fals.O face doar pentru ca asta este pusa sa faca mai mult ca sigur.O rog sa-mi arate noua colectie de ceasuri feminine care se aflau acum in fata mea,explicandu-mi cat mai multe detalii despre fiecare in parte.Telefonul imi vibreaza in buzunar,semn ca Jason a terminat partea lui.Imi iau la revederea de la femeie spunandu-i ca nu imi place niciun model si ies din magazin.Il intalnesc pe Jason cum sta rezemat de un stalp cu valiza in mana zambind.-Misiune indeplinita! Zicem in acelasi timp si batem palma.
Pornim imediat pe drumul de intoarcere insa ceva nu era in regula.Simteam ca si cum cineva ne urmareste din umbra.-Jason,cineva de urmareste din umb...nu am apucat sa mai zic nimic.Am simtit cum o mana imi apuca bratul violent,trangandu-ma langa corpul unei persoane.
CITEȘTI
Prinsa in tara
RomansaRose o fata neobisnuita cu un caracter neimaintalnit. Ea e o fata fugara Ea e cauza la toate relele intamplate Ea e o persoana diferita de restul Ea nu intelege lumea Ea e trista dar nu stie nimeni..pana cand,ei bine,apare EL. -Prima carte scrisa d...