Pur şi sinplu nu știu cine sunt..cum mă chiamă sau câți ani am..mă aflu pe un acoperiş de bloc..e seară şi tot ce am la mine este un telefon..al cărei parole nu o știu. .
Mă ridic de jos şi merg pe balustrada blocului..mă uit in jos și nu simt nici un fel de frică..ciudat..nici nu știu ce caut aici..
Inchid ochi şi mă gândesc cum aş putea să scap de acolo..deodată deschid ochi şi sunt în fața blocului aceluia..mă uit în sus ..iar blocul dispare şi apare o casă..intru în ea ..îmi părea destul de familiară..dintr-o cameră iese un bărbat care se pare că îmi strigă numele venind spre mine..El-Emma !..ai venit acasă !..
Mă uit ciudat la el şi mă indepărtez de el..se uită la mine cu milă iar apoi strigă pe altcineva..
El-Auroraaa !.. de după altă uşă iese o femeie care ține în brațe un bebeluş..
Eu-Ce vreți de la mine..
Femeia îi înmânează copilul acelui barbat şi vine spre mine înbrățişândumă..
Ea-Mi-a fost aşa de dor de tine..
Eu-Mă scuzați dar cine sunteți ?..
Femeia se uită la mine cu lacrimi în ochi spunândumi..
Ea-Emma sunt eu mama ta ..
Eu-Nu ..nu se poate..
Bărbatul vine mai aproape ..şi îmi pune mâna pe umăr..
El-Tu ai fost posedată de un înger al intunericului..dar inima ta nu a rezistat răului..ți-ai pierdut memoria datorită unui înger al întunericului..
Eu-Ss-sunt un înger..?
El-Ne-ai fost furată de un vânător de îngeri care a vrut să te omoare..dar..soției lui ia fost milă de tine şi te-a crescut..
Eu-Dar eu cum am ajuns aici ?..
El-Femeia şi-a dat seama că îți cresc aripile şi că trebuie să fii cu adevărata ta familie..
Eu-E o poveste..eu nuştiu ce să cred..eu..
El-Acesta este frățiorul tău..
Eu-Nu..nu se poate..voi nu sunteți părinți mei iar eu sunt doar un simplu om ok ?..
Chiar nuştiu de ce dar mă îndrept spre scări şi parcă plutesc..
Eu-Ce mi-ați făcut..?
Ei-Aripile tale ..
Eu-Eu nu am aripi..ce nu înțelegeți nu sunt nici animal nici înger sunt un sinplu om..ați priceput ?..acum dațimă jos odată..
Ei-Nu avem cum ..
Eu-Ba da..doar facețio
Bărbatul-Cea ce nu înțelegi tu este că de fapt tu ți le controlezi singură..
Eu-Ce anume ?..
El-Aripile..
Mă întorc și-mi văd aripile..eram intr-o stare de şoc..
De unde aripi ?..
Respir adânc iar aripile mi se coboară uşor..Eu-Deci vreau să-mi explicați tot acum..
Mă asează pe un scaun şi îmi povestesc tot ..rămasem şocată de spusele lor..
Eu-Ok am înțeles..dar cea ce nu am ințeles este cine sunteți voi..?..
Ei-Parinți tăi..
Ru-Ştiți că îmi va fi cam greu să vă spun mamă şi tată da ?..
Ei-Da ştim
Eu-Ok..deci acum vreau date perdonale..cum mă chiamă? ...câți ani am ?..pe cât sunt născută ?..etc etc..