Ben Senin Sonunum - 5. Bölüm

99 8 0
                                    

Justin paralari arabaya koyduktan sonra, uyusturucu paketini  Carolinenin elinden alip kagidigini yirtti. Parmagiyla uyusturucudan alip dislerine sürttü ve tadini almaya çalıştı. Uyuşturucu olduğundan emin olup arka cebine sıkıştırdı. Telefonunu çikarip birini aradi.

"Ryan?"

"Evet adamim herzamanki gibi"

" Evet  aksam 6 da eski depoya gel"

Konuşmasını bitirdikten sonra Deana yakinlaşti. " Caroline ve Bellayi evine götür. Sonra 6 da sen de eski depoya gel" Carolinenin yüzü düşerken Justine çıkıştı."Hayir ben seninle geliyorum" Justin ona bakarken kaşlarini kaldirdi. "Ne zamandan beri benim dediklerime karşi çıkıyorsun?" Caroline sesini bile çikarmadi. Nasil oluyorda onu bu kadar etkisi altina ala biliyor? Kizlar Deanin arabasina giderken ben de onlarin arkasindan gittim. "Sen benimle geliyorsun Armine" Justin arkamdan seslendiyinde Caroline arkasini döndü ve Justine tiksinimiş bakişlarini atti.

Ön kapini açip Justinin Ferrarisine oturdum. Justin arabayi çalıştirdi ve hizli bir çıkış yapti. Yavaş ol adamim. Ana yola çiktiginda cebinden sigarasini çikartti kendisi bir tane aldiktan sonra sigara paketini bana uzatti. Almak ve almamak arasinda kalmiştim ama hizli davranip paketten bir sigara çikarip dudaklarima yerleştirdim. Bir kaç defa sigara içmiştim ama baglanacak kadar deyil. Justin sigarasini yakarken ben de ona dogru yaklaşip ayni ateşten sigarami yaktim. Göz ucuyla bana bakti ve dudaklari bir gülümseme için kıvrıldı. Yüzüne baktiğimda gülümsemesinin ne kadar masum oldugunu gördüm. Sanki adam öldürüp para kazanan o deyildi. Ama gülüşü yüzünden silinip gittiyinde yine o ciddiliyine bürünmüştü. Karanliğinin arkasina gizlenmişti. Her kesin bir hikayesi vardir. Peki ya o? Onun hikayesi neydi?. Bunu zamanla öyrenecektim ama onun kalbini kazanmanin yolunu öyrenmeliydim.

Araba o kadar sessizdiki sıkıntıdan patlayacaktim. Sessizliyi bozmamak için artik nefes bile almak istemiyordum. Elim radyoya giderken beni sesiyle durdurdu. "Açma". Duraksayip koltuguma yayildim. Tamam eğer müzik dinleyemiyorsak soru soralim. "Caroline kaç yildir bu grupta?" Cevap vermedi. Yoluna bakti. Sanki gözünü yoldan çekmemeliydi. Sorumu ikinci defa sordum. "Caroline kaç yildir bu grupta?" Derinden nefes alip rahatsizligini belli etti. "İki" deyip kestirip atti. Sıkıcı domuz. "Nasil oldu onu gruba aldin?" Caroline hakkinda herşeyi bilmek istiyordum. Bilmiyorum ama o kiz ilgimi çekmişti.Ama Justin ağzini açip konuşsaydi belki bir şey bilirdim. Ama göt kafali ,it agzini bile açmiyordu.

Evin kapisini açip içeri girdiyinde  ben de arkasindan onu takip ediyordum. Salona geçip koltuga yaylandi ben de onun karşisindaki koltuga oturdum. Tamam demekki beni konuşmak için çagirmişti. Merak etmeyin çocuklar seks falan yok.

"Seni gruba aliyorum. Yani artik bu gruptasin.Ama bir kaç şeyi bilmen gerek." dudagimi yalayip konuşmaya odaklandim. " Tamam " deyip arkama yaslandim. "İlk bilmen gereken çok soru sorma. Gruptakilerle iyi geçin. Ve en esasi bir sürtük gibi davranip grupu dagitmaya çalişma. O zaman ölümün benim elimden olur."

Sözleri bende biraz korku yaratsada bunu halt etmeyi yeyledim. Yanliş bir haraket yapmazsam hiç bir şeyi anlamaz. Sakinleş.

"Grupta sadece Carolineyle geçinmeyeceyim sanirim. Çünki benden hiç hoşlanmadi."  kahkaha atip gözlerini devirdi. "İşte en iyi geçinmeli oldugun adam o. Çünki sinsice akşam yattiğinda bile seni boğarak öldüre bilir." gözlerim büyürken öksürüp kendime çeki düzen vermeyi denedim onun gözünde korkak bir tavuk gibi görünmek istemiyorum. Ama kadin artik kendi sinirlarini aşmiş bile.

"Peki sen korkmuyormusun? Seni bile öldürüp grupun başina geçe bilir. Bunu hiç düşenmedin mi?" "Düşündüm. Ama o bana sadik. Benden tanimlamadigim bir şeyi bekliyor. Ama alamayacagini da biliyor. Bunun için savaşiyor. Onu bu yüzden yanimda tutuyorum.Güçlü biri." Sen ona yemini elinde tutmak için ona yakinlaşan her kaplani öldüren dişi aslan desene Bieber.

Yerinden kalkip merdivenlere doğru gitti. " Tamam bu kadar yeter. Bilmen gerekli her şeyi zamanla öyrenirsin.Şimdi evine git ve akşam istersen herzaman toplandigimiz bara gel."

Deyip merdivenlerden yukari çikti. Seni elde etmesi zor olacak Justin. Ben zorluğa gelemem ama onu elde etmeliyim.

Deanla birlikte barin kapisinda girdiyimizde içimde kusma isteyi yarandi. İçerisi tüstü ile karişmiş sigara ve kusmuk kokuyordu. Sikeyim Bieber herzamanki yerinizi. Dean kolumdan tutup Justinlerin masasina getirdiyinde Carolineyle göz - göze geldim. Justin onu kolunun altina almiş içkisini içiyordu.Carolineyse bu durumdan memnun olmuş gibi bir tavri vardi. Tabiki de memnun olacakti salak. Barmene yakin bir masada oturdum. Ama onlara da çok uzak deyildim. Justin beni hiç siklemiyordu bile. Barmenden bir vodka isteyip pistde götü başi dagitmiş , oynadiklarini sanan bir sürü beyin özürlüsü vardi. Vodkamdan yudumlarken yanima sarişin bir kiz oturdu. Baktigimda bu kizin bu gruptam oldugunu bildim. Çünki hatirladiğim kadariyla bu günkü tahsilatta o da bizimleydi. Elini koluma koyup tanişmak için ilk adimi o atti. "Selam ben Bella. Gruba alinmişsin tebrik ederim" Gülümseyip bu grupta tek bir akilli insanin oldugunu anladim."Teşekkurler." "İstediyin bir şey var mi?" Biraz düşünürken bunun hiç kötü bir fikir  olmadigini düşündüm. "Aslinda grup hakkinda biraz bilgi verirsen iyi olur" deyip gülümsedim. O da benim gibi gülümserken eliyle  pistde oynayan orta boy sarişin oğlani gösterdi."Bak o Ryan. Justinden sonra bu grupta ikinci patron o. Çok sert biri. Bu güne kadar güldüyünü ben bile görmedim.Şu öndeki çocukta Chris. Kendisi çok şakaci biridir ve kadinlarla arasi inanilmaz derecede güzel. Carolinenin yanindaki kizda Ciara. Carolineyle arasi çok iyi. Justin ve grup hakkindaki her şeyi ona söyler." Ciaraya baktigimda viskisini yudumlarken bize bakiyordu. İş başindaydi galiba. Caroline grupta kendisini iyi yerleştirmişti. Arkasi yere gelmezdi artik. Gözlerimi ondan çekip Bellaya baktim "Teşekkur ederim. Peki Caroline Justinle arasindaki alaka ne?" bana daha yakin otururken Carolineye bakti ve kafasini bana çevirdi. "İki yildir bu grupta ve geldiyi günden beri Justini etkisi altina aldi. Bir kaç defa yanlişlari oldu ama Justin onu gözden çikarmadi. Sanki ona bağli. Ve Caroline de ona. Bu grupta birçok kizin ölüm sebebi Justine yaklaşmalariydi. Ama Caroline onlarin hepsini cehennemine yolladi." Caroline ile ilgili aldigim her bilgide ileriye gitmek istiyordum.Canini yakmak , onu yikmak istiyordum ama görünüşe bakilirsa bu iş hiç istediyim gibi gitmeyecekti.

Oynayanlarin arasina kariştiğimda kendimi rahatlatmak istiyordum. Müzik beni ritimleriyle oynatirken ben de kendimi onun akişina birakmiştim. Ama Justin tarafa gözüm kaydiğinda kolunun altindaki Carolineyle öpüşüyordu. Tanrim! dudağini yutucakti sanki öyle gömülmüştü kiza. Justin onu kucagina aldiginda barin otel bölümüne geçmek için insanlarin arasindan siyrilip geçtiler. Bense yarida kalan dansimi yarida kesip yerime oturdum. Evet beyler ve bayanlar Caroline beni göt etmişti ve benim yapa bileceyim ise Tanrinin bir mucizesini beklemekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Senin SonunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin