"Kochaj mnie, jak umiesz"

965 69 13
                                    

-Kocham Cię Tord...
-Jak bardzo?
-Bardzo...
-Chodź, musimy już iść, zaraz 19:30...
-Dobrze, ale najpierw...-pocałowałam go w usta, trwaliśmy tak chyba z 3 minuty... Kiedy przestaliśmy, skierowaliśmy się w stronę auta.

~~~~~~

-Chodź-mruknął szczęśliwy, złapał mnie za rękę, i pognał razem ze mną do restauracji. Nazywała się "Czar Nocy"... Ładna nazywa. Kiedy weszliśmy do środka, poczułam zapach wina, i włoskiego jedzenia.
-A więc...-zagadał Tord- co chcesz zjeść?
-Hm... sama nie wiem... może...
-Spaghetti-powiedzieliśmy w tym samym czasie, i się roześmialiśmy. Podszedł do nas kelner, i przyjął zamówienie. Wzięliśmy spaghetti na spółkę, i wino czerwone.
-Hej, [T/I], muszę Ci coś powiedzieć... otóż...-i właśnie wtedy przyszła jakaś debilka. Oczywiście zaczęła zarywać do Torda.
-Hej, przystojniaku... Nazywam się Christine, a ty?
-Hehe... Tord.
-Ładne masz imię... Może tak... Chcesz wynść?
-Ekhem, przepraszam bardzo, ale nie jesteś jego dziewczyną!
-Ha! Niby dlaczego!?
-Bo ja nią jestem!-o kurw... co ja powiedziałam, nie potrafię się zdecydować, czy kocham Toma, czy Torda, a teraz mówię, że jestem dziewczyną TORDA? COOOOOO?
-Weź wypierniczaj gówniaro-powiedział rogacz do tej sucz i pocałował mnie w policzek. Rzuciłam jej triumfalne spojrzenie, i odwzajemniłam pocałunek.

~~~~

Nareszcie przyszedł kelner, dzięki Ci Boże! Wzięłam widelec, podobnie jak Tord, i zaczęłam jeść. Było pyszne. W pewnym momencie, ja i rogacz zaczęliśmy ciągnąć tą samą nitkę makaronu, i nasze usta się styknęły. Po zjedzeniu wręcz pysznego posiłku, i wypicia wina, siedzieliśmy jeszcze tak trochę. Tord powiedział, że musimy jeszcze iść na spacer, bo pił alkohol, i musi trochę czasu minąć, żeby mógł kierować. Wyszliśmy z restauracji i poszliśmy do parku oglądać kaczki, na czarnym stawie. Była 23:19, kiedy przyszliśmy do auta. Pojechaliśmy do domu, wykąpaliśmy się (spokojnie, jeszcze osobno... jeszcze huehue), i poszliśmy spać. To był udany dzień. Ciekawe, jaki będzie jutro...?

Pamiętnik (Tord X Reader X Tom) [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz