Allahım kesinlikle delirmiş olmalıyım. Niye aklımdan çıkmıyor. Yediğim Tteokbokkinin tadını bile alamıyordum ki bu hiç benlik bir şey değildi. Kızların ne yaptığına bakmak için başımı gökyüzünden onlara doğru çevirdim.
Ji yoon:Hayır kızım! Sen ona yakışıklı diyorsan. Ohooooo. Bak şimdi ben sana bi çocuk göstercem.
Ye seo: Oha bu nee! Meteor mu bu be?!
Chae won: Kızlar bizim yeni çocuğun instasını buldum!
Chae won un sözlüyle hemen onun telefonuna doğru eğildim. Eğilmez olaydım...Telefonunu kendine doğru çekti.
Chae won:Sen hayırdır yeonie ciğim?
Kızların bana gülmesiyle domates gibi kızardım.
So yeon:Bana ne be ondan! Hesabı ödeyip gelirsiniz.
Çantamı kaptım ve olabildiğince hızlı uzaklaşmaya çalıştım.
Ji yoon:Seninkinin ismi Kang tae rim imiş!
Aniden duraksadım. Ismi ne güzelmiş diye düşündüm. Hoppp kızım kendine gel. Kafamı kendime gelmek için salladım. Ve yürümeye devam ettim.
.
.
.
-SABAH-
Chae won: So yeon~a!So yeon! Soooo yeonnnn! KANG TAE RIM!So yeon: Ha! Ne?
Ye seo: Çok değiştin çok! Kendi ismin söylenince değil de o çocuğun ismi söylenince kalkıyorsun. Kesin kıyamet kopacak.
So yeon:Saçmalamayın. Izin verirseniz tuvalete gidiyorum.
Yatağımdan uflayarak kalktım. Hem kendime kızıyordum hemde utanmıştım. Kızların arkamdan bağırmasıyla arkamı döndüm.
Ji yoon:Dikkat et! Kang tae rim i düşünürken tuvalete düşme!
Chae won:Sorun yok. Kang tae rim dersek kendine gelir!
Ve gülme sesleri. Gözlerimi devirip tuvalete girdim.İşimi bitirdiğimde kızlar kahvaltı yapıyorlardı. Iştahım olmadığından odama geçip hazırlandım. Odadan çıktığımda kızlarda hazırdı onlarla yurumeye başladık. 15 dk sonra sınıfa gelmiştik ve bu sefer kafamı sıraya koymamıştım. Hayır kesinlike Tae rim i beklemiyorum!
Gong joo hyun: So yeon hasta mısın? Niye uyumuyorsun?
Kim sae hyun: Ilginç. Revire gitmek ister misin?
Bana garip olduğumu söyleyenlere değişik yüz haraketleri yapıp yanımdan kovuyordum. Hala gelmemişti ve ders çoktan başlamıştı. Uyumadıgım için başım ciddi halde ağrıyordu. Öğretmenden izin alıp revire gittim. Perdelerde ayrılmış yataklardan birine kendimi attım. Farkında olmadan çoktan kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
Selamm!
Kitabım hakkında neler düşündüğünüz ve nasıl yazmamı istediğinizi yorumlarda belirtirseniz beni çok mutlu edersiniz. Begenmeyi ve kütüphanenize eklemeyi unutmayin. Sizi seviyorum👑👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dimple
Teen Fiction"Neye bakıyorsun?" "Gamzelerin diyorum öpebilir miyim?" . . . "Hatırlıyor musun? " "..." "Gazmelerimden öpmek istemiştin."