İlk Öpücüğüm

247 4 1
                                    

Ben Zeynep bugün üniversitenin ilk günüydü . Kankalarım can ve yağmur ile kahvaltı edip ordanda okula geçicektik. Acaba ne giysem diye düşünürken birden aklıma annemin aldığı elbise geldi. Evet gayet uygundu ve onu giymeye karar verdim. Sonra geç kaldığımı farkedince çabucak hazırlanıp yola çıktım . Can ve yağmur çoktan gelmişlerdi. Kahvaltımızı edip okula geldik. Yağmur ''kapıdan sağ ayakla girin bari bugünü macerasız geçirelim '' dedi. Yani bi kaç macera yaşamış olabiliriz ama abartmaya gerek yok. Sınıfımızı öğrenmek için panoya baktığımızda arkamızdan , çok yakışıklı, turuncu saçlı, yeşil gözlü , kaslı bir yakışıklı geçiyordu . Ama kendini çok beğenmişti . Tam yanıma geldi ve ilk göz göze gelişimiz orada oldu . Gerçektende çok yakışıklıydı. Ama arkadan öne doğru herkesi ittirerek gelen kısa , kıvırcık saçlı, büyük gözlü çocuğu dövmeseydi . Daha ilgi çekici olabilirdi. Evet ilk ders çok baymıştı. Zil çaldığında kantine indik ve bir yere oturduk. Canım tost çekmişti. can ve yağmur a '' bi şey ister misiniz '' diye sorduğumda yağcan aynı anda '' saol canım bi şey istemiyoruz dedi . Tostumu almıştım masaya doğru giderken o kısa kıvırcık çocuk bana çarpıp tostu düşürmüştü . '' Çok çok özür dilerim bilerek olmadı , yeni tost alıyım mı ?'' derken araya girdim '' Hiç sorun değil gerçekten hem öylesine almıştım , sorun yok '' dedim . ''Ben sedat '' dedi . bende karşılık vererek '' zeynep'' dedim . O sırada yakışıklı çocuk geldi '' Bi sorun mu var heeee '' Dedi bende '' yok sorun öylesine konuşuyoduk '' dedim . sedat korkarcasına ''' ev-vetttt'' dedi . yakışıklı '' yo yo sorun var sen niye rahatsız ediyosun bayanı seni bi daha onun yakınlarında görürsem ne olacağını biliyosun zaten söylememe gerek  var mı ? '' dedi oda hayır dercesine kafa salladı . bende bu duruma sessiz kalmayarak '' bi dakika ne oluyo siz ne hakla bana karışabilirsiniz, siz kimsinizki dedim'' gerçekten çok sinirlenmiştim artık yakışıklı filan gelmiyodu artık tam bir odun olduğunu düşünüyorum . odun da şöyle cevap verdi '' Sakin güzelim ilk günden atar yapma ben okulun sahibi Kerem Sayer aldın mı cevabını '' dedi . Yanağıma bir öpücük kondurarak uzaklaştı . Çok utanmıştım bir yandan çok sinirliyim ama bir yandanda içimde kelebekler uçuşuyor . Bende uzaklaşarak can ve yağmurun yanına gittim . Yağmur '' Zeynep o çocuk kimmmmm anlatsana '' dedi . '' Hangi çocuk ne çocuğu neyden bahsediyosun '' diye karşılık verdim . O sırada  zil çaldı . Sınıfa doğru ilerlerken can '' O çocuk Kerem , okulun sahibi , bizde geçen sene yaz tatilinde tanışmıştık, o ne derse o olur , hiç kimse ona karşı çıkamaz aman siz bulaşmayın sakın kızlar.'' dedi ve sınıfa gelmiştik. Bugün 4  ders vardı son ikisini kırıp ilk günden firar etmiştik. Geçenlerde yağmur söylemişti yeni korku filmi gelmişti ona gitmeye karar verdik . Biletleri alırken sırada önümüze geçmeye çalışan birisi vardı evet oydu yakışıklı çocuğun ta kendisi '' sıra var sıaraya geçsene '' dedim '' biliyoruz heralde sıra olduğunu arkada gördüğün 7 kıza bilet almak çok zor olduğundan öne geçiyorum '' dedi arkadan  sesler geliyodu  '' Keremmm , aşkımmm hadi ama ''  ''Sevgilimmmmm'' diye sesler geliyodu . Sevginiz batsın diyesim geldi ama kendimi zor tuttum. evet biletleri almıştık. sırayla şöyle oturmuştuk ben yağmur can ve benim yanıma yine o züppe geldi . Film başlamıştı hiç bu kadar korkunç bi film izlememiştim yandan bi ses geldi '' istersen bana sarılabilirsini tabikide kerem söylüyodu .'' Sen yanındaki aşk böceklerine söyle onlar kesin sarılırlar dedim ve film bitmeden tek başıma çıktım yağmura mesaj atıp tek başıma kalmak istediğimi söyledim . Taksiye tam binerken arkadan beni birisi tuttu .............

Acaba kim devamı yarın gelicekkkkkk

Bu benim ilk hikayem , çok heyecanlıyım , acemilikten biraz olmadı ama ilerde daha güzel hikayeler yazacağımdan eminim.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk ÖpücüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin