Elisadan;
Sabahın köründe yataktan itilerek uyandım. Bilin bakalım beni kim itti...
Tabi ki sevgili annemmmm (!)
Şimdi siz diyeceksiniz ki ne alaka annen şöyle diyim dün gece kızlarla daha doğrusu doğanın kafasıyla korku filmi izlemeye karar vermiştik daha sonra izleyince bende annemle yatmıştım korkudan napam göt korkusu allah allah..
Neyse..kalkıp banyoya gittim ve malum işlerimi hallettim banyodan çıkıp dolabın karşısına geçtim ve bir siyah şort üstüne de siyah yarım badi giyip uzun saçlarımı saldım saçlarım dizlerime geliyordu ve ben çok seviyordum aynanın karşısına geçip biraz parlatıcı ve eyeliner sürüp aşağıya indim evimiz 2 katlıydı müstakildi babam doktor annem ise benim okulda müdür yardımcısı bende lise 3. Sınıf öğrencisiyim herneyse mutfağa geçip ilk babamı sonra annemi öptüm. Babam bana dönerek"günaydın prensesim" demişti annem ise "günaydın kız korkak" deyip sırıtmıştı.babam da anneme uyup sırıtınca somurtup kahvaltı etmeye başladım o sıra da telefonum çaldı arayan bizim gözlüklü doğaydı "efendim bayan gözlük" "günaydın rapunzelim 15 dk ya kapıdayım hazırlan ve çık" deyip kapattı ben de mal gibi telefona bakıp kaldım annem 'noldu?' diye sorarken ben sadece 'aynı' dedim çünkü annem doğayı çok iyi bilirdi.Birşeyler yedikten sonra evden çıktım. Kapıda doğa beni bekliyordu yanına gidip sarıldım o da bana sarıldı. Okula doğru yürürken durmaktan bilgeyi aldık ve okula geldik. Bu gün okulun ilk günüydü ve büyük ihtimal yeni gelenler olacaktıııııııııığğğğğğğ.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Sınıfa girip cam kenarı en arkaya kurulduk bizimkilerle o sırada sınıfa 3 kişi girdi bunları daha önce hiç görmemiştim yeni gelmişlerdi sanırım..
Oturup hocayı beklemeye başladık ve çatlak cemil hocayla beraber yeni bir seneye adım attık.....
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Arkadaşalar ben ne kadar uzun saçlı felan desemde siz kendiniz hayal edin karakterleriiiiVote ve yorumlarınızı unutmayıııınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ CANIM CİDDİ MİSİN?
Chick-Liteğlence,aşk,lise,mizah,komedi,arkadaşlık herşey var bu kitapta can sıkıntısı olarak başladım ama umarım severek devam ederim