C.12. Nu a fost nimic intre noi

1.3K 80 2
                                    

ASU

Cat de mult am visat clipa asta, cat mult ii doream sarutul, atingerea, privirea lui pe mine, trupul lui langa al meu...totul, totul pe interior era pierdut in placere, eram atat de prinsa incat cand s-au deschis usile nu mi-a pasat ca ne vede cineva, s-au auzit ceva voci, dar eram a lui, restul era decor.

Atat de intens, de pasional, ma topeam toata, in cele din urma ne indepartam putin, isi pune fruntea lipita de a mea, aveam ochii inchisi, parfumul lui era acelasi, genunchi imi cedau datorită emotiilor ce m-au cuprins, imi fixez mai bine mainile dupa gatul lui.

-Asu, te vreau, nu stiu ce mi-ai facut dar nu te pot uita...vorbele lui erau soptite.

-Trebuie sa plec, apoi cand aud usile ca se deschid, cobor, ma retrag brusc din bratele lui si ies, nu stiam la ce etaj eram....ce conta, ma descurcam eu.

Ii dau mesaj lui Bel ca eu am plecat si ca ne vedem maine la firma.

Am ajuns la masina, am urcat si am plecat glont ... nu ma puteam concentra pe nimic, un zambet imi pare pe buze realizand ce s-a intamplat, cu sarutul din lift, cu fata lui Filip, săracu ce vina avea el.

Mark ce ti-a luat atat de mult sa realizezi ca nu poti ura si iubi in acelasi timp....cum ai rascolit totul in mine, in 3 minute, dupa mai bine de un an jumătate...imi ating cu degetul buzele, ii simteam buzele lui pe ale mele, parfumul lui, cat de mult il iubesc.

Alison

-Hei, nu ne putem vedea diseara, ma vad cu cineva...

-Sper ca e fata, altfel nu o sa mai vada el nimic.

-Hahaha Red termina, e fata, oricum tu nu te duci in club, cluburi, nu stiam ca detii mai multe...

-Da, multe nu stii despre mine, dar important este faptul ca ne iubim, nu ?

-Da Red, trebuie sa avem incredere...trebuie sa inchid.

Atat de misterios este si pe mine ma framata lucrul acesta, cred ca se datoreaza si faptului ca lucrez la un caz de rapire, o fata a fost vândută pe piata neagra, iar acum cercetez acuzatiile, se pare ca e o banda puternica.

Am vorbit cu Asu sa ne intalnim, ma îngrijorează Mark, am gasit ceva pastile dubioasa la el in camera si ea e singura de care asculta.

-Asu, multumesc ca ai venit.

-Despre ce e vorba? ce vrei sa vorbim ?

-Ma ingrijoreaza Mark, tu esti singura persoana de care ar asculta...trebuie sa vorbesti cu el.

-Am vorbit Alison, Mark e mare, trebuie doar sa isi dea seama ce isi doreste cu adevarat...eu nu am cum sa il controlez...

-Nici nu ai idee cat Asu, Mark nu a incetat sa te iubeasca o secunda, nu imi dau seama ce a fost intre voi atat de rau incat sa va despariti...a suferit teribil.

-Da, in bratele lui Jasmin,in bratele motivului, Alison Mark nu e chiar atat de cumintel pe cum pare, m-a inlocuit din secunda doi de cand am renuntat....si cu cine chiar cu persoana care a produs....

-Nu inteleg! ce vrei sa spui?

-Nu conteaza acum, imi voi face singura dreptate, doar sa fii disponibila cand te caut...Cand dau cortina la o parte.

-Jasmin a avut o legatura cu despartirea voastra ? De la ea am tot auzit ca ai plecat cu Zyan pentru bani....

Loveste cu pumnul in masa, ma uitam la ea cu ochi mari, nu o vazusem asa, adica nici nu ma gandeam ca e atat de vulcanică, cand se supara....astia se potrivesc si la caracter si Mark e la fel.

-Altceva vrei sa mai vorbim?

-Deci a avut legatura, Mark stie Asu, trebuie sa ii zici....ii vorbeam calm insa ea era nervoasa, se vedea ca sufera, ca o macina ceva ce s-a petrecut atunci.

-Am incercat Alison, dar nu am cu cine, e încăpățânat si vorbeste mult si ce nu trebuie.

-De cand a aflat ca ai un copil, s-a izolat, sta numai la firma, pe acasa nu trece....crede-ma ca imi fac griji.

-Nu a parut izolat azi in lift, un zambet ii apare pe chip, apoi se uita fix in ochii mei.
Poate isi gaseste placerea de a se culca in alt pat. Alison nu pot, cand ma intalnesc cu el ori ne certam de ma scoate din minti, ma face sa ma duc sa il bat.

-Ori ?? o priveam atent, pentru o clipa se înseninează la chip, ori va iubiti Asu pentru ca asta va ajuta sa ramaneti intregi, in atata timp nu ati reusit sa va uitati unul pe altul, este al tau si tu a lui, s-a intamplat cu bebe, dar Asu va iubiti.

Ochii ei se inlacrimeaza, apoi in secunda 2 plangea, dar ce am zis atat de grav?

- Asu, te rog, nu plange, off cand va vine mintea la cap, m-am saturat sa va vad asa, ma terminati si pe mine,, ma duc langa ea si o imbratisez.

-Alison, imi este atat de greu, ma apasa atat de mult secretul asta...reuseste sa spune printre suspine...

-Despre ce e vorba Asu, toate au rezolvare....adevărul te elibereaza...pot sa te ajut cumva?

-Il iubec pe Mark, el a fost singurul pe care l-am iubit cu toata fiinta mea si caruia m-am dăruit in totalitate...singurul si pentru el s-a ajuns aici...

-Gata, gata, stiu....stai cum adica singurul ? pai Zyan ? ma uitam in ochii ei sa caut raspuns, insa nimic, lucrurile incepeau sa se lege....- nu ai fost cu Zyan, pentru asta nici nu v-ati căsătorit, e logic, cum de Mark nu si-a dat seama, vorbeam cu voce tare.

O strang in brate iar si ma gandeam cat suferise, eram convinsa ca Mark i-a zis vorbe care te omoara pe interior. Cand o sa afle o sa realizez cat de tembel a fost, Asu nu l-a inselat niciodata, chiar daca are copil....stai ceee??? copilul ?? copilul ??

-Asu, ma ridic brusc si ma uit la ea, Asu zi-mi ca Mark e .... adica eu sunt....Asu el e ....

Ma privea cu ochii plini de lacrimi, instant am început sa plang, de fericire, din privire mi-a confirmat ca el este tatal copilului.
Eram fericita, ma bucuram, atat de mult, mereu i-am luat apararea in fata lui Mark, stiam ca nu ar face nimic in mod intentionat sa il raneasca.

-Alison as vrea sa ii zic eu lui Mark, asa e corect....

-Dar, dar, cu asa ceva sa tac ?!, e prea mult trebuie sa ii zic, e fratele meu Asu.

-Nu, te rog, nu vreau sa ii pierd pe amandoi...

Avea dreptate, nu de la mine va afla, trebuie sa-si rezolve singuri problemele.

Mai petrecem ceva timp impreuna, apoi plecam, ce veste minunata, totusi ma framanta gandul ca de ce nu i-a zis, ok am inteles ca a incercat dar mereu era alaturi de Jasmin si a ezitat.

Asa o sa am o discuție cu el, iar cu Jasmin am eu grija de ea.

Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum