Capitolul 24

38 3 2
                                    

DIANA'S POV

      A trecut atâta timp, dar încă nu mă pot obișnui cu absența sa, mă consum pe zi ce trece mai mult. Încerc să rezist pentru cei care mă iubesc și vor să mă vadă fericită, dar până și ei știu că fără acel brunet nemernic, viața mea nu are sens. În fiecare seară când merg la culcare, îmi promit că nu voi mai căuta numele său pe internet, nu îmi voi mai face rău singură, dar a doua zi mă trezesc din nou cu el în gând și caut informații referitoare la viața lor de cuplu. O văd pe ea ținându-l de mână, sărutând buzele care acum câteva luni le săruta pe ale mele, stând în brațele care nu îmi mai dădeau drumul când mă prindeau. Îl văd pe el zâmbind, părând fericit alături de femeia pe care "o iubește", dar ochii săi căprui nu mint, nu pe mine. Pot vedea durerea din spatele lor, dorul, dar mai ales, iubirea pe care încă mi-o poartă. Chiar dacă am avut ocazia să îi cunosc toate părțile, nu pot spune că nu mi-a plăcut să îl văd în rolul de băiat rău în videoclipurile sale.

Toată presa crede că tatuajul de pe încheietura lui este adresat lui Gigi, amândoi știm pentru cine este de fapt, iar el îl poartă cu mândrie, afișându-l în fiecare fotografie, în fiecare shooting foto, la fiecare eveniment la care participă cu ea. "Pillow talk" m-a rănit într-un mod foarte dureros. Să îi văd atât de intimi m-a distrus și m-a întărit în același timp. Știu la cine se refereau versurile, dar nu m-am putut abține să nu mă gândesc că le-a compus cu gândul la ea. Ajunsesem să cred că m-a uitat și s-a îndrăgostit de blonda de la brațul său, dar mesajul său a fost o confirmare că încă nu m-a uitat. " Te iubesc, prințesă! Te voi iubi până îmi voi da ultima suflare, până pământul se va despica în două, până va ploua cu foc. Te voi iubi chiar și când te voi vedea în brațele altuia, când te voi auzi cum îi rostești << te iubesc>>, când îmi vei țipa că mă urăști, că m-ai uitat deoarece ți-am distrus toate speranțele la o viață în doi. Nu uita că sunt și voi fi pentru totdeauna al tău prinț. Ți-am promis că nu te voi mai căuta, dar nu m-am putut abține. Stau într-o cameră de hotel, singur, în noaptea de Crăciun, cu o sticlă de wiskey în mâna, pe jumătate goală și plâng. Dar pe tine nu vreau să te văd plângând niciodată, mai ales din cauza mea. Ochii tăi sunt prea frumoși pentru a fi umbriţi de tristețea pe care ți-o provoc. Deși nu te-am mai văzut de atâtea luni de zile, nu îți pot uita chipul frumos, parfumul pe care îl purtai în fiecare zi numai pentru a mă înnebuni, zâmbetul tău inocent de fiecare dată când îți șopteam la ureche cât ești de frumoasă. Iartă-mă că mi-am încălcat promisiunea și cel mai probabil acum te dau peste cap cu acest mesaj care se vrea a fi scurt. Sunt un egoist și așa voi fi mereu în ceea ce te privește. Te vreau numai pentru mine, nu îmi pot imagina buzele tale sărutând pe altcineva, gura ta zâmbind pentru alt chip, trupul tău îmbrățișat de alte brațe. Nici măcar nu ar trebui să îmi permit să visez la reîntâlnirea noastră, mai ales după ce probabil ai văzut toate aparițiile mele, dar nu mă pot abține. Îmi imaginez cum va fi să te văd din nou, să te sărut, să te țin în brațe și să îți șoptesc cât de mult te iubesc, iar tu să te înroșești, să zâmbești în colțul gurii și să îmi strângi mâna la pieptul tău. Îți promit că nu te voi mai deranja până când acest coșmar nu se va termina, te voi lăsa să îți trăiești viața alături de cine crezi tu că merită. Te iubesc, prințesa mea frumoasă! Al tău pentru totdeauna, Zayn! " Asta scria în mesaj, și, deși mi-am promis că nu voi mai plânge niciodată, atunci mi-am încălcat jurământul pentru prima dată și am plâns toată noaptea, citind și recitind rândurile scrise de el. Asta mi-a provocat travaliul, alarmând pe toată lumea, iar peste cinci ore am dat naștere a doi copiii minunați, care mi-au adus din nou zâmbetul pe buze și mi-au luminat viața. Ei sunt acum rațiunea mea de a trăi, motivul pentru care voi aștepta ca tatăl lor să se întoarcă. Noah și Alexandra au fost o surpriză uriașă pentru toți. Nimeni nu se aștepta să am gemeni. Tata și Harry mai aveau puțin și leșinau pe hol așteptând vești din sala de operații. Nu am putut naște natural, deoarece micuții mei îngerași au fost niște copiii încăpățânaţi și nu au vrut să iasă decât ținându-se de mânuţe. Așa au fost scoși din burta mea, prin cezariană, de către Will, medicul, prietenul și nașul îngerașilor. El și soția sa mi-au devenit prieteni foarte buni, cu care îmi petreceam timpul când Ana și Harry erau plecați la vreun eveniment de la care nu puteau lipsi. Îmi aduc aminte vag vorbele fratelui meu când m-au scos din sală: " Îți jur că într-o zi vei fi cea mai fericită femeie din lume alături de omul pe care îl iubești. Pentru tine, am început să vorbesc din nou cu el, dar nu îi voi spune, promit! Nu voi face și nu voi spune nimic până când nu vei decide tu, surioară. Te iubesc, acum odihnește-te, îngerașii abia așteaptă să te cunoască. "  Harry al meu a păstrat legătura cu Zayn încă de atunci, dar încearcă pe cât posibil să nu aducă vorba despre mine. Dialogurile lor se rezumă la viața de după One Direction, atât. Nimeni nu îndrăznește să îmi pronunțe numele, de teamă ca toată această amiciție să se termine mai repede decât a început.

Do you believe in Destiny? (1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum