Müzik ile Okuyun [Selena Gomez- The Way I Loved You]
"Hadi bebeğim" Kapıyı kapatıp yanına ilerledim. Zayn elini omzuma atıp kendine çektiğinde arkadan Mark'ın sesini duydum. Hassiktir
"Angel!" Zayn kolunu omzundan çekmeyerek ikimizide ona doğru döndürdü. Zayn'i bırakıp yanına ilerlerken homurdandığını duydum.
"Mark! Bu ne sürpriz" Zayn bunu her ne kadar neşeyle söylemeye çalışsada pek başarılı olamamıştı. Mark beni kendine çekip dudaklarını başıma bastırdı. Kollarımı beline dolayıp Zayn'e şu gergin havayı kesmesi gerektiğini belirten bakışlar attım.
"Neyse ben içerideyim" diyerek eve gitti. Başımı Mark'ın göğsünden kaldırıp gözlerine baktım.
"Birileri beni mi özlemiş?" dedim yaramaz bir ifadeyle. Gülerek dudaklarıma uzandı.
"Kesinlikle özledim bebeğim" Bebeğim kelimesini bugün iki adamın ağzından duymak kesinlikle garip hissettirmişti. Nedense o anda bebeğim lafını dünyada sadece Zayn kullansın başkasının ağzında dolaşmasın istedim. Bu normal bir his değil. Değil mi?
Dudaklarını dudaklarıma değdiriceği sırada geri çekildim. Bozulsada belli etmemeye çalıştı.
"Ne oldu?"
"Başım ağrıyor. Gece uyuyamadım hayatım. İzninle eve gitmeliyim" Alnımdan öpüp kokumu içine çekti.
"Pekala, yarın okula gelebilicek misin?"
"Ah, evet gelirim"
"Seni seviyorum, görüşürüz"
"Bende, görüşürüz" Diyerek eve ilerledim. Kapıyı açan Zayn arkamdaki Mark'a ölümcül bakışlar atarken içeri itekledim. Kapıyı kapattığım gibi üzerime kükredi. Çocuklar ve Dani Zayn'in vücudundan görebilidğim kadarıyla kapının başında kalmıştı.
"O herifin sana dokunmasına nasıl izin verirsin anlamıyorum!"
"Zayn-"
"Ne var! Dokunmıycak sana! Sikerim o elini!"
"Dilini kesmemem için tek bir mantıklı açıklamada bulun" Dedim sakince. Dani'nin eli ağzına gitmiş bizi izliyordu. Zayn sanki hipnozdan çıkarcasına irkilirdi.
"Allison b-ben"
"Biliyorum kıskandın, anlatmaya çalıştığım şey buydu Zayn. Önceden sana ait olmadığım için bana karışamıyordun. Duygularımı bilmediğin için beni uzaktan seviyordun. Mark'tan veya herhangi birinden kıskansan bile bunu dile getirmiyordun.
Şimdi ne değişti? Sana seni sevdiğimi söylediğin için bana sahip çıkmaya çalışıyorsun ama şunu sakın unutma, bana kimse sahip çıkamaz. Yapıp yapıcaklarım sizin gördüğünüz kadarıyla kısıtlı değil. Sana sert çıkmak istemezdim hayatım ama kendine gelmen gerek. Duygularını göreve karıştırma" Diyerek yanağından öpüp ceketimi çıkarttım. Vestiyere asarak içeri geçtim. Zayn hala şok olmuşçasına kapıda dururken herkes içeri geçmişti.
Koltuktan kalkıp yanına ilerledim. Elinden tutup gözlerine baktım.
"Zayn"
"T-tamam, tamam iyiyim" Dudaklarından öptüm. Bana karşılık vermeye başlayınca Harry'nin sesini duydum.
"İğrençleşmeyin tamam mı? Miranda'yı almaya gidiyorum ve sen cadı" Diyerek parmağını bana doğrulttu.
"Kıza kibar davran. Ben her ihtimale karşı onu uyarıcam ama sen yinede kibar davran" Diyerek evden çıktı. Zayn ile el ele salona girdiğimizde Dani Liam'ın kolunun altından cıvıldadı.
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Teen FictionGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...