25. Bölüm - Babalık İçgüdüsü

1.6K 83 14
                                    

Geciktiğim için gerçekten çok çok özür dilerim. Ama ciddi anlamda bok beyinli insanlar bana yalan söyledikçe hayattan soyutlanıyorum. Bir dahaki bölüm 40 vote olur olmaz hemen gelecek.

Sizleri çok seviyorum prenseslerim (olmasada prenslerim).. İyi okumalar,

Multimedya, Makbuş ve Torunu. Sizi seviyorum. Hoşçakalın.!

 

Zeynep’ten

Görkemli nikahımız sonunda bitmişti.. Davetlileri teker teker uğurlayıp evimize gitmek üzere hareketlendik. Ancak Sevim Anne’nin artık sanırım ona tamamı ile anne demem gerekiyor bize hediye ettiği tatil biletiyle balayına çıkmamız gerekiyordu. Ki biricik annecim o kadar iyidi ki Bora ve Renda’yıda bizimle balayına gönderdi.

Tabiki ilk başta Renda’yı öyle görünce şaşırmıştı. Çünkü hoyda vere kızının evlenmesi gocasının hanımı jojuklarının anası olma fikri 2. Validemi şaşırtmıştı. Validem diyorum keremde anneme valide diyor yahu. Kadın damat buldu hoyda vere kızı.. Artık düşüncem Kerem’le bizim evlenmemiz değil bu evliliğin anneleri değiş tokuş etmemiz gibi oluyor gari..

Tüm bunları yarım saat önce öğrenmiştim zati. Belime bir çift kol sarılmıştı. Birden FBI ajanı gibi çizmeden yada donumun içinden silah çıkartmak istesemde oyuncak tabancanın bunlara kadir olmadığı fikri beynime zönk diye oturdu.

Arkama döndüğümde benim öküzümle karşı karşıya geldim. Ceketini çıkarmıştı. Ve gömlekten dışarı fırlamak için can atan kaslar gözümün dibine yanlış okumayın haydolar gözümün dibinde belirivermişti. Oyy ben senin o kaslarını keserim çünkü kızlar bakıyo. Ne bakıyon Pakize?? Noldu bulamadın tabi Kerem Bürsin gibi sevgiliyi…

Birden kucağına almasıyla çığlığı koyuverdim. Ne yapıyordu bu mübarek?

-Ne yapıyorsun Kereeeeeğm.?

-Kulağumun dibinde bağırmasana karıcuğum.

-Pekala kocacuğum şimdi beni nereye götürdüğünü söyleyecek misin da?

-Tamam Zeynep bu kadar Akdeniz-Karadeniz şivesi yeterli.

-Aahah. Akdeniz Karadeniz demişken aklıma ne geldi.?

-Ne geldi hayatım?

-Akdeeeeniz, Karaaaadeniiizz! Kaaaarneeemiizii isteeriiiz!!

Ben böyle tekrar yaparak anırırken sevgilim saolsun popoma herkesin içinde attığı şaplak yüzünden

yüzüm kızara kızara;

-Beni arabaya hemen götürmezsen seni burada boşarım Kerem.

Kahkahalar atarak arabaya ilerledi… Ben kucağında ters dönmüş bir şekilde.

Höst!

Kerem yavrum senin popoların ne güzel öyle.

-Zeynep popomu kesmeyi bırak bebeğim.

-Nee! Ben öyle bişey yapmıyordum tamam mı??!!

Neyseki sonunda arabaya binmiştik. Heyyt bee tatile gidiyozz !!

Agagagh görmemişin tatili olmuş havalarına girme Zeynep. Yorgunsun şimdi uyu..

Arabayı çalıştırıp sahil kenarına gelmiştik. Kerem bana döndüğünde kalbim sanki biraz-cık daha fazla çarpıyordu.

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin